Bitcoin

Das jouw keuze Emieloss heb ik geen probleem mee.
Gestaag winst maak ik met saaie ETF's.

Ik zit in allerlei investeringen dus bij sommige neem je risico en sommige niet.
Risk/Reward.

Bij mij gaat alles lekker, aantal metaverse coins die ik had gekocht zijn ontploft.
Maar heb besloten door het zielige gedrag van Madmax dat ik lekker dingen voor mezelf houd.
Kan alleen zeggen dat ik geweldig heb ingekocht en ik ga niet meer zeggen op wat en wat ik heb gekocht.
Zal ook niet zeggen wat de nieuwe SHIBA zal zijn. Zul je op eigen kracht moeten doen.

Nog een tip voor de mensen die nieuw zijn in crypto. Zodra je een veelvoud aan posts op social media of zelfs een vuurwerkforum ziet, waar zelfbenoemde pro’s opscheppen over hoeveel winst ze maken, begin dan langzaam met kleine delen uit te cashen. Zorg dat je exitplan klaar ligt.

Iedereen kan winst maken in de laatste fase van een bullmarket, maar dan moet je wel cashen. Of je nu euro’s wilt maken of een groter aandeel in btc wilt genereren, zo’n 90% van de markt gaat de komende 2 jaar (flink) verlies draaien. Massale euforie en de simpelste figuren, die pronken met rendement van de grootste shitcoins op de markt, zijn voor mij het teken om uit te stappen.

Ik zit in allerlei investeringen dus bij sommige neem je risico en sommige niet.
Risk/Reward.

Bij mij gaat alles lekker, aantal metaverse coins die ik had gekocht zijn ontploft.
Maar heb besloten door het zielige gedrag van Madmax dat ik lekker dingen voor mezelf houd.
Kan alleen zeggen dat ik geweldig heb ingekocht en ik ga niet meer zeggen op wat en wat ik heb gekocht.
Zal ook niet zeggen wat de nieuwe SHIBA zal zijn. Zul je op eigen kracht moeten doen.

Ik wil hier eigenlijk helemaal niet op reageren, ik misgun niemand wat begrijp me niet verkeerd.. Maar hoor je alleen maar over hoeveel winsten je gepakt hebt, waar zijn je verliezen? Alleen daarom kan ik het niet serieus nemen, want die verliezen zijn er ook zeker 'en groot ook' als ik lees waar je in investeert en op welke momenten.

Toeval dat je steeds net de gepompte coins noemt? Zat je er al in? Ik heb het idee van niet, maar dat je er gewoon fomo instapt. Dit is wat mij betreft regel 1 van traden en investeren, pompende coins blijf je vanaf, of je wacht af tot ze afgekoeld zijn. Heb je verder ook nog nooit over metaverse en je vertrouwen erin gehoord, zegt verder niks natuurlijk maar vind het wel toevallig allemaal.

Leuk die metaverse coins en zit zeker een toekomst in, maar er fomo instappen gaat je zoals eerder gezegd ook een x je kop kosten... Vergeet niet dat het nieuw is en er metacoins tussen zitten die voor 80 procent gecontroleerd worden door Whales. Persoonlijk zie ik de potentie zeker, maar laat het eerst maar eens volwassen worden.

Helaas pindakaas, dat word weer zelf onderzoek doen

Risk/Reward.

valt wel op dat jij echt met alles goede entry's kan vinden, laag inkoopt op de top verkoopt, met ALLES winst maakt etc etc.
dan moet je inmiddels wel miljonair zijn ?
er klopt echt helemaal niks van, niemand krijgt dat voor elkaar, zelfs prof traders niet.

Ik ben niet een fanatieke cryptohandelaar, maar een aantal vrienden van mij wel. Nadat ik in het verleden wel is 'tips' heb gekregen waar ik niks aan had ben ik wat sceptisch.

Echter is een bekende van mij al tijden aan het hameren dat ik wat van de HAPI coin moet inkopen. Wat is jullie gedachte over deze coin? De moeite waard of niet..

https://coinmarketcap.com/currencies/hapi-one/

Ik ben niet een fanatieke cryptohandelaar, maar een aantal vrienden van mij wel. Nadat ik in het verleden wel is 'tips' heb gekregen waar ik niks aan had ben ik wat sceptisch.

Echter is een bekende van mij al tijden aan het hameren dat ik wat van de HAPI coin moet inkopen. Wat is jullie gedachte over deze coin? De moeite waard of niet..

Over het project weet ik niks, dus kan er niet echt wat van denken. Google is je vriend:wink:
Een eventuele website en of whitepaper kun je meer informatie uithalen dan wij je kunnen geven. Heb jij vertrouwen in dat project kun je overwegen erin te investeren.. Echter als je een beginner bent zou ik lekker wegblijven bij nieuwe coins/projecten en gewoon wat onderzoek doen binnen de top 20, heb je toch iets meer stabiliteit en of zekerheid. Kies daar lekker een bundel uit van pakweg 5 projecten waar je vertrouwen in hebt 'risico spreiden'

Slechte vriend trouwens hoor:wink: Ik zou iig nooit iets kopen omdat iemand anders het zegt en al helemaal niet iemand een project proberen aan te praten. Eigen geld eigen onderzoek, als het dan fout gaat is het je eigen verantwoording.

In cryptoland en investeren in het algemeen worden mensen nogal eens verliefd op een bepaalde coin/aandeel, eenmaal de roze bril op zien ze alleen de goede dingen nog. Nou kan je vriend maar net zo iemand zijn en dan ben jij straks de sjaak:wink:

Positie #704. Ik zou mijn handen er niet aan branden. Risico is erg groot. Winstpotentieel eventueel ook maar er zijn veel veiligere opties!

Website ziet er gelikt uit, beetje te gelikt. Ik ga vaak een beetje neuzen op een website om te checken of ik iets kan vinden wat er verdacht uit ziet. Hier mijn resultaten:

De website is van Oekraïense makelij, (niet heel veel projecten uit die regio zijn succesvol)
Op de website staat onderaan nog een standaard vultekst 'Lorum Ipsum' etc, wat vreemd is voor een 'professioneel' project die in crypto zit.
Geen foto van het team is sowieso verdacht
In hun privacy policy staat een link naar deze website: https://hapi-api.dev-onfire.work/, wanneer je op 'Send Email' gaat vind je tussen de codes dit emailadres: [email protected] (ook vreemd..)
Daarna is het altijd goed om hun linkedin pagina door te spitten als ze die hebben en de profielen te bekijken van het team:

https://www.linkedin.com/search/res..."75053504"]&origin=COMPANY_PAGE_CANNED_SEARCH

Zo zie je precies welke bagage ze meenemen. Dat sommige elkaar hebben leren kennen bij hun vorige werkgever, een brits cryptohandelsplatform, er een junior in het team zit zonder enige werkervaring en zo, door een beetje vooronderzoek te doen, toets je voor jezelf of dit project de moeite waard is voor jou om in te investeren. etc etc etc.

oh nog 1 ding, https://coinmarketcap.com/currencies/hapi-one/markets/ je kunt natuurlijk ook checken op welke platformen ze aangeboden worden, hoe hun activiteit op telegram is en andere socials, en natuurlijk of het gehyped wordt op youtube.

Zeeeer grote kans dat je rekt gaat micro caps, alles buiten de top 50-100 niet meer dan 0.5-1% van je pf in…

I won't say I told you so, but I told you so :biertje:.
Iemand die fomo probeert te kweken op deze manier moet je sowieso heel wantrouwig over zijn. Ik ga je bags iig niet vullen, fomo kweken is de laagste manier van shillen, zeker van een of andere random op het internet die 0 trackrecord heeft.

Als je dan toch een goedkope coin wilt kopen met een zeer lage marketcap van slechts 82 miljoen en lage aantal supply van slechts 100 miljoen, dan zou ik WTC kopen, dit is het soort coins dat ik zelf zoek en er wel een gokje aan wil wagen. Bestaat al sinds 2018 en ATH was $38 en kost op dit moment slechts $1. Gewoon 100 euro kopen en lekker laten staan, is 1 compound minder, je wordt er niet echt armer van maar heeft wel potentieel. Dit is geen financieel advies en ook niet de bedoeling om jullie te overtuigen om het te kopen maar slechts een voorbeeld van een betere optie dan zomaar coins kopen waar er miljarden van zijn, die snel even op de markt zijn gekomen om dan straks in de vergetelheid te verdwijnen.

Als je dan toch een goedkope coin wilt kopen met een zeer lage marketcap van slechts 82 miljoen en lage aantal supply van slechts 100 miljoen, dan zou ik WTC kopen, dit is het soort coins dat ik zelf zoek en er wel een gokje aan wil wagen. Bestaat al sinds 2018 en ATH was $38 en kost op dit moment slechts $1. Gewoon 100 euro kopen en lekker laten staan, is 1 compound minder, je wordt er niet echt armer van maar heeft wel potentieel. Dit is geen financieel advies en ook niet de bedoeling om jullie te overtuigen om het te kopen maar slechts een voorbeeld van een betere optie dan zomaar coins kopen waar er miljarden van zijn, die snel even op de markt zijn gekomen om dan straks in de vergetelheid te verdwijnen.

Beetje realistisch blijven he, ik zou me niet blindstaren op de ath. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Heb ook coins in me portfolio die bij lange na niet aan de ath zitten en ik ga ervanuit dat ze die ook niet meer gaan halen, geeft ook niet..

Het is een hele andere markt dan eind 2017 begin 2018 ten eerst was de markt nog een stuk jonger en zat je toen met die ico hype. Ga maar even na hoeveel coins erbij zijn gekomen sinds die tijd.

Coin is na de bearmarkt ook niet eens in de buurt meer geweest, pak de chart er maar eens bij.
Een realistisch prijstarget zou rond de 2,70 tot 3 dollar liggen in mijn ogen, breek je die kun je eventueel verder omhoog kijken. Maar zou die ath gewoon uit je hoofd zetten, niet op blindstaren:wink:

No hate, maar de grote munten staan nu op of rond ATH (BTC en ETH etc.). Hoe kan het dan dat WTC nu op 1/38e van zijn ATH staat? Is hij dan niet op sterven na dood?

Nee hoor, dat zegt helemaal niks. Zegt alleen dat die hype van 2017 al een tijdje voorbij is. Alle coins gingen destijds als een malle, fundamentals maakte niet uit. De markt is nu wat volwassener.. Tuurlijk blijven er flinke pompers tussen zitten, maar niet ff alles 100x over de kop. Is ook veel meer geld voor nodig natuurlijk ano 2021.

Als ik de chart bekijk heeft Wtc vanaf de low tot het einde vd laatste run 2300% gemaakt, dus ging prima mee nog met de rest

Ook ik ben tegen het shillen van shitcoins......MAAR ook ik heb deze al een aantal dagen in mn pf:bonk:
Er is inderdaad het 1 en ander om te doen en vond het te toevallig dat ik hem hier ook tegen kwam

$SYA had je via een andere weg ook van mij :cool:. Hierbij nog een coin met hoge x potentie en geschikt voor long-term hold. Doe er je voordeel mee :biertje:.

https://coinmarketcap.com/nl/currencies/exzocoin-2/
https://exzocoin.com/

Ik zou me vuurwerkvrienden nooit rommel aansmeren ;-), maar doe vooral your own research voordat je instapt.

Disclaimer: Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je investering, bij winst en bij verlies.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan