Binkie [Uitloop]

Hele goede singelshots. Had 5 pakjes besteld, maar heb er nog 1 overgehouden zodat ik er dit jaar ook nog van kan genieten! Echt harde singleshots, voor mij de beste van NL.

35198957.eb6b42ef.640.jpg

Nou de nieuwe binkie blijkt dus even hard te gaan als vanouds :D. Toch maar eventjes op z'n (zachts gezegd)een flinke lading besteld!

Gister 2 pakjes van de oude versie gekocht, was een opruiming. Productie jaar 2008! Die gaan echt flink hard. Misschien komt het ook omdat ze al wat jaren in een bunker hebben gelegen. Thunderking van Katan komt in de buurt maar er is er geen een die nog harder gaat vind ik.

Heb de 2014 versie, maar had eigenlijk meer verwacht na al die goede reacties (misschien wat te overschat). Ze gaan flink hoog waardoor de knal misschien wat minder hard lijkt in vergelijking met bijvoorbeeld de Asian Thunder. Iemand die al eerder de Binkie heeft gehad en kan vergelijken met de 2014 versie? Ben er in ieder geval wel blij mee want hij knalt goed!

Knalde zeker lekker maar niet harder dan de mad dog tunderking. Ik heb de 2014 versie. vind ze dan ook wel aan de dure kant 2,75 tegen over 1 euro voor de mad dog thunderking. Gelukkig had ik maar 1 pakje om te proberen.

Dit jaar één pakje meegenomen, om te kijken of hij zijn reputatie waar maakt. Helaas, hij viel me erg tegen. Knal was niet echt hard te noemen, althans ik had meer verwacht. Ook lekte hij stijglading, dat boven de bombette zat. Als ik er een op zijn kop hield, zat er stijglading tegen het rode papiertje aan. Verdere afwerking was wel oké.

Voor mij geen Binkies meer, ze waren een stuk duurder dan mijn andere single-shots (3,00 per 6 tegenover nog geen euro per 6) die ook nog eens harder knalden.

Back
Bovenaan