Cornel
VWC lid
Let goed op waar je ze koopt, prijsverschil van wel 2 euro per 6 stuks...
Heb de oude gekocht voor 1.95

Maar thnx voor de tip!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Let goed op waar je ze koopt, prijsverschil van wel 2 euro per 6 stuks...
Ze zijn nooit afgekeurd omdat ze te hard zouden knallen. Wel goed lezen. Ze waren afgekeurd omdat ze geen siereffect bij de knal hadden! Dat is inmiddels dan ook aangepast door er een groen sterretje bij te doen. Ze waren altijd al (ruim) onder de wettelijke grens van 2,0 of zelfs 2,2 gram flash, dus dat maximum is nu dichter benaderd.Huh hoe kan dat nou weer? Ze waren in 2010???? al afgekeurd omdat ze te hard zijn, dus hoe kunnen ze nou nog harder zijn? Zou wel vet gek zijn als ze idd harder zijn geworden! <3
Bij Witte Tentenverhuur in Eemnes zullen vermoedelijk voornamelijk de 2013 versie over de toonbank gaan. Er is ook nog wel wat oude voorraad, dus als je de eerste verkoopdag komt, kun je misschien zelfs kiezen. Geen garantie hoor.Weet iemand toevallig of die binkies van witte tente verhuur de 2013 versies zijn.
Gezien met flink vuurwerk in delft schilt het 70 euro op 42 pakjes dit vindt ik tog erg veel geld.
En ik heb een kleine auto dus benzine haal ik er makkelijk uit.