Binkie [Uitloop]

Huh hoe kan dat nou weer? Ze waren in 2010???? al afgekeurd omdat ze te hard zijn, dus hoe kunnen ze nou nog harder zijn? Zou wel vet gek zijn als ze idd harder zijn geworden! <3

Weet iemand toevallig of die binkies van witte tente verhuur de 2013 versies zijn.
Gezien met flink vuurwerk in delft schilt het 70 euro op 42 pakjes dit vindt ik tog erg veel geld.
En ik heb een kleine auto dus benzine haal ik er makkelijk uit.

Dus de binkies 2013 gaan harder dan voorgaande jaren? Deze zijn iig goedkoper dan de thunderking 2.0 bijv. Daar heb ik namelijk nogal wat pakjes van besteld. Zag gisteren pas de binkies voor 2,25 eur staan in een folder...

Huh hoe kan dat nou weer? Ze waren in 2010???? al afgekeurd omdat ze te hard zijn, dus hoe kunnen ze nou nog harder zijn? Zou wel vet gek zijn als ze idd harder zijn geworden! <3
Ze zijn nooit afgekeurd omdat ze te hard zouden knallen. Wel goed lezen. Ze waren afgekeurd omdat ze geen siereffect bij de knal hadden! Dat is inmiddels dan ook aangepast door er een groen sterretje bij te doen. Ze waren altijd al (ruim) onder de wettelijke grens van 2,0 of zelfs 2,2 gram flash, dus dat maximum is nu dichter benaderd.

Weet iemand toevallig of die binkies van witte tente verhuur de 2013 versies zijn.
Gezien met flink vuurwerk in delft schilt het 70 euro op 42 pakjes dit vindt ik tog erg veel geld.
En ik heb een kleine auto dus benzine haal ik er makkelijk uit.
Bij Witte Tentenverhuur in Eemnes zullen vermoedelijk voornamelijk de 2013 versie over de toonbank gaan. Er is ook nog wel wat oude voorraad, dus als je de eerste verkoopdag komt, kun je misschien zelfs kiezen. Geen garantie hoor.
De Binkies hebben dit jaar geen vastgestelde verkoopprijs. Elke winkelier mag dus zelf bepalen hoe duur of hoe goedkoop ze verkocht worden. Het is dus goed mogelijk dat ze ergens anders voordeliger liggen. Met die prijs van 1,75 per doosje in Eemnes, is het inderdaad erg voordelig. Dat heb je de benzine er snel uit, zeker als je een groot aantal pakjes inslaat, ook alvast voor volgend jaar bijvoorbeeld.

Klopt ik koop een karton 72 pakjes scheelt me 70 euro.

Ook heb ik voor de zekerheid witte tenten gemaild.
Met de vraag knallen ze echt harder en welke versie het betreft.
Witte tenten antwoorden daarop.
Dat het de 2013 versie is die ze verkopen en dat deze zeker weten harder knalt dan de vorige afgekeurde versie.

Dus ben benieuwd

Bij Witte Tentenverhuur in Eemnes zullen vermoedelijk voornamelijk de 2013 versie over de toonbank gaan. Er is ook nog wel wat oude voorraad, dus als je de eerste verkoopdag komt, kun je misschien zelfs kiezen. Geen garantie hoor.
De Binkies hebben dit jaar geen vastgestelde verkoopprijs. Elke winkelier mag dus zelf bepalen hoe duur of hoe goedkoop ze verkocht worden. Het is dus goed mogelijk dat ze ergens anders voordeliger liggen. Met die prijs van 1,75 per doosje in Eemnes, is het inderdaad erg voordelig. Dat heb je de benzine er snel uit, zeker als je een groot aantal pakjes inslaat, ook alvast voor volgend jaar bijvoorbeeld.[/QUOTE]

Ik zie wat berichten omtrent de 2013 versie, maar heb zelf zo'n 12 pakjes gekocht en allemaal zijn ze van 2010. Maak me er dus niet druk om hoe deze zal knallen aangezien ze goed droog zullen zijn:D.

Heb net effe de 2013 versie getest en ze gaan goed hard, zeker niet zachter als de oude binkies in ieder geval.

Ik heb nu de Binkies met drie verschillende jaartallen op voorraad: 2008, 2010 en 2013!
Ik voel een vergelijking aankomen op oudjaarsdag :cool: Met tien freaks als toeschouwers om kritisch mee te luisteren. En een camera.

gister avond 2010 en de 2013 afgestoken.
Bij de 2013 komt er inderdaad 1 korrel groen vrij.
Voor mijn gevoel ging de 2013 toch iets harder maar scheelt niet veel.

ook maar een film geschoten haha.

Ik heb er vandaag al redelijk wat omhoog geschoten, er zaten wat ploppers tussen en hoogte verschillen.

Om positief af te sluiten... er zaten er een paar tussen welke echt te hard gingen voor nederlands vuurwerk.

Aanrader hoor voor de prijs.

Een van de beste single shots in mijn ogen!
Wat een harde knal komt er van deze single shot af zeg, het is gewoon eigenlijk de originele fp3 alleen wordt deze de lucht in geschoten en is die legaal.

Enigste minpuntje vind ik het doorzichtige tape wat geheel over het lontje heen zit, hierdoor sta je wel ff te k*tten om het lont eindelijk eruit te krijgen (mits je een aansteeklont gebruikt). Met een gasbrander kan je er ook gewoon doorheen branden.

Eindstand; Super single shot, zeker het geld waard. Ik moest er €2.75 voor neer tikken per pak en heb er zeker geen spijt van!

Net mn eerste pakjes binkies 2013 versie verstookt, gaan weer heerlijk hard dit jaar :D

Toch wel een van de hardste legale knallers die er zijn :)schieten mooi hoog!

Zo goed als ik de binkies eerder ervaren heb, heb ik er nu zowat een trauma aan overgehouden
Ik stak een binkie af, maar die klapte gelijk in de buis met als gevolg dat de buis hard tegen m'n hoofd, net boven mijn oog schoot... was wel even schrikken.

Maar buiten dat blijven deze natuurlijk lekker :)

Back
Bovenaan