Binkie [Uitloop]

Geen sier boeket nee. Wel een prachtige groene kogel. En ze gaan gewoon nog steeds het hardst van Nederland qua single shots.

Mijn opmerking was eigenlijk sarcastisch bedoeld.. Iedereen weet toch wel dat deze singleshots alleen een flash knal hebben(ja en een groene tail..)

Vandaar ook mijn ?!:wink: aan het einde van de zin, maar goed sarcasme komt nooit goed over op forums of wat dan ook.

Top singleshots trouwens. De knal is precies lekker. Vorig jaar ook een stuk of 18 pakken weggejaagd en de kwaliteit van de lontjes en voetstukjes zijn ook prima.

dit jaar 30 pakjes besteld, het is nu of nooit:D Hoop dat Marijn snel weer terug komt want het is zonde dat deze en andere producten van hun eruit gaan

I SNAP HET ZEKER WEL, Vroeger naam op de verpakkingen `Binkie` toen zijn ze afgekeurd ( te harde knal/geen sterren)
en nu zijn ze er weer met de naam: `Binkie II` (2) dus mijnvraag is zijn ze zachter of sterren er bij?
Denken jullie nooit eens na waarom ze nu wel opeens terug mogen komen?

I SNAP HET ZEKER WEL, Vroeger naam op de verpakkingen `Binkie` toen zijn ze afgekeurd ( te harde knal/geen sterren)
en nu zijn ze er weer met de naam: `Binkie II` (2) dus mijnvraag is zijn ze zachter of sterren er bij?
Denken jullie nooit eens na waarom ze nu wel opeens terug mogen komen?

Marijn is gestopt, de rest voorraden worden nog verkocht.

Kan zijn dat ik een heel stuk gemist heb, maar waarom mag de binkie volgend jaar niet meer verkocht worden?

Nee, mag NIET. Marijn vuurwerk heeft het 'verkeerde', oude CE keurmerk. Het CE keurmerk dat tot deze jaarwisseling verhandeld en tot juli 2013 afgestoken mag worden.

Ik begrijp dat het hamsteren wordt voor iedereen en in de toekomst langzamerhand terug te vinden is in het vuurwerk museum?! Dus IEDEREEN OP JACHT NAAR KARTONNEN!!

Back
Bovenaan