Binkie [Uitloop]

ik had er dit jaar 5 pakken van,echt de hardste singleshots van Nederland!qua prijs valt die ook nog mee.gister het knalding eruit gehaald en aangestoken...BOEM!!! eerst prachtige groene sier en dan een keiharde knal! kortom meer pakjes dit jaar!!!

Ziet er goed uit!
Heb je een soort Sound King (ik weet niet of het klopt, maar dacht dat dat een knalcake in Spanje was die alles in 1 salvo eruit schoot) Ben benieuwd naar het filmpje! :D

blauwe sound king is normaal tempo.
groene soundking is in 5 a 8 seconden leeg.
rode soundking schiet in 1 keer leeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Had vorig jaar 12 pakjes bevielen erg goed

mijn voorkeur gaat toch uit naar de binkies heb ze vergeleken met asian thunders
knal zit niet zoveel verschil in maar die van de binkie is doffer vond ik en ik vind
zon flash mooier als zon half boeket

ook vergeleken met knock out maar zowel de asian thunder en binkie gingen stukken harder :)

dit jaar maar proberen om er nog meer te krijgen ! :D

Ik ga ze dit jaar ook maar eens proberen. Nu hopen dat ze met een bulkpack komen dat wat voordeliger is :)

Edit: Iemand enig idee hoeveel pakjes van 6 er in 1 karton zitten? Sorry als het al eens is gezegd, maar ik heb geen tijd om te lezen :p

Laatst bewerkt:
72 pakjes van 6. Dat is dus =
72 x 6 = 432
432 / 2 = €216

Dat is me net iets te veel van het goede :P
Of je moet een extreme kartonkorting krijgen.

Ik ga ze dit jaar ook maar eens proberen. Nu hopen dat ze met een bulkpack komen dat wat voordeliger is :)

Edit: Iemand enig idee hoeveel pakjes van 6 er in 1 karton zitten? Sorry als het al eens is gezegd, maar ik heb geen tijd om te lezen :p

Goed nieuws, er komt een bulkpack:p

Kartonkorting kan natuurlijk ook altijd.. Maar er schijnt een bullpack aan te komen! Dat beloofd veel goeds! Zoals ieder jaar zal Marijn ons weer verrassen met een aantal toppers!

Binkie

Binkie

Ik vraag me af of iemand heel toevallig de diameter van de binkie weet? vraag me niet waarom ik die wil weten;) Ik vind ze helemaal te gek!

Projecten maken met Binkies is makkelijk te doen. De voetjes zijn er goed af te halen/breken). Zelf zit ik er ook aan te denken, hoewel een aantal knalcakes doorlonten veel makkelijker is.

hoop dat ze er weer genoeg hebben
er zal dit jaar wel een run op zijn
iedereen wil ze hebben ik heb ze nog van vorig jaar over
soms steek ik er 1 af hier op het pleintje en begint iedereen er weer over
met oud en nieuw gaan we er een grote cake van bouwen voor 24.00 uur

hoop dat ze er weer genoeg hebben
er zal dit jaar wel een run op zijn
iedereen wil ze hebben ik heb ze nog van vorig jaar over
soms steek ik er 1 af hier op het pleintje en begint iedereen er weer over
met oud en nieuw gaan we er een grote cake van bouwen voor 24.00 uur

Nou ik denk dat ze dit jaar een behoorlijke concurrentie gaan ervaren van de Dragon Thunder van Bonfireworks en mogelijk nog van andere nieuwe singleshots van dit jaar.

Er zijn namelijk een hoop nieuwe singleshots op de markt gekomen dit jaar.. Dus ik ben benieuwd..:)

Dit zijn en blijven de beste singleshots, geen enkele die deze zullen verslaan. Misschien wel qua originaliteit, maar niet wat betreft de prijs/kwaliteit!

Enigste manier om de binkie te verbeteren kwa knal is door spaanse flash te gebruiken oid want marijn gebruikt de max limiet kwa flash in hun binkies. Ga je spaanse flash gebruiken wat waarschijnlijk een iets hardere knal zal procuderen dan betaal je daar ook voor :p

Dus wat Snutareen zegt. Kwa orginaliteit zijn ze te verbeteren maar dan zullen ze ook geen 3 euro per 6 meer zijn :p

de prijs is nu 3 euro ( en op sommige plaatsen zelfs meer )
maar hoeveel zitten er in een karton?
krijg je dan ook korting als je bij een winkel bijv, een karton neemt?

Back
Bovenaan