Binkie [Uitloop]

Vandaag een Shock en een Binkie naast elkaar gehoord. En ja, de Binkie wint het zonder twijfel. Voor 3 euro per pakje moet je deze hebben!

Kreeg vandaag weer geen Shocks, gister Mad Dog Thunder Shocks en vandaag Binkies. De Binkies gaan DUIDELIJK harder, ben aangenaam verrast door deze levering van vandaag, hahah (H)

Ik wel verwacht dat de Binkie's hard zouden gaan maar zo hard, nee zeker niet. Het is jammer dat de Marijn dealer niet hier om de hoek is anders had ik zeker wel wat meer pakjes meegenomen! Toppertjes!

Heb er vandaag en gister al 20 pakjes doorheen geknald, en me oren piepen er nog van. De silver salute gaat echter nog wat harder. (net een 'wedstrijdje' gedaan)

heb een vergelijking gedaan tussen de binkie en de shoxx van verbakel en de shoxx is net zo hard als de binkie en 2,50 voor 6 stuks dus nog goedkoper ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit jaar had ik voor het eerste 4 pakjes binkies. En wat knallen die lekker zeg! Zeker voor herhaling vatbaar.

Ze blijven gewoon lekker en gaan mij niet vervelen. Ook zijn deze single shots supergoed afgewerkt in tegenstelling tot bijvoorbeeld een andere single shots als de Asian Thunder. Ze gaan net zo hard of harder als alles uit Belgie, alleen nitraten uit het illigale circuit zoals bijvoorbeeld de Fenix nitraat gaan nog ietsjes harder.

deze knalde lekker zeg. jammer dat ik niemand ben tegen gekomen die orginele thunderkings had want ik had wel even een vergelijk willen maken:D

asian thunders, shocks, thunderking met bolletjes op de huls (weet ff niet van wie die zijn)...de binkie gaat toch echt harder!:D

Had ze dit jaar voor het eerst en moet zeggen dat ze echt schunnig hard knallen. Dat dit uit zo'n klein en goedkoop apparaatje komt..

Zeer mooi singel shot de binkie.
Had er genoeg van, heb er dan ook veel gestookt, maar deze dingen blijven genieten.
Harde klappen komen hier van af, volgend jaar zeker weer.

Hier 5 binkies, ook de eerste keer voor mij en vond hem zeker niet tegenvallen. Had helaas geen thunder kings van Pyro Power voor een objectief (en persoonlijke) vergelijking.

Film van de binkies:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit!
Heb je een soort Sound King (ik weet niet of het klopt, maar dacht dat dat een knalcake in Spanje was die alles in 1 salvo eruit schoot) Ben benieuwd naar het filmpje! :D

Echt top deze dingen! In mijn woonplaats is ook een Witte Tenten verhuur, dus had mooi ff een paar pakken gekocht! Wat ook hartstikke hard gaat is als je een Binkie op z'n kop zet. Er komt een keiharde knal + druk vanaf! We hadden ook een Poolse nitraat (Fenix) VS. een Binkie gedaan. De Fenix had iets meer druk. Maar kwa knal is die bijna hetzelfde als de Binkie. Echt top dingen!

Back
Bovenaan