Binkie [Uitloop]

Artikelnummer: 060
Artikelnaam: Binkie
Netto Kruitgewicht: 6 gram
Aantal Schoten: 1 sh
Effectomschrijving: geeft enkel een knal , met extra kerninhoud voor de extra harde knal
Stijghoogte: 20 meter
Prijs: €3,95 per 6 stuks (2015)

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan de effectomschrijving te zien is deze vergelijkbaar met de Green Dahlia van Star, en dat is een topper. Hopelijk deze ook!

Deze is te vergelijken met een Shock/Aftershock/Thunderking etc., een heel kleine single shot zoals we hem allemaal kennen. Enige verschil is, naar verluidt, dat deze harder gaan dan de andere versies, het heeft de maximale inhoud.
Hoe het daadwerkelijk uit zal pakken, we zullen het mee gaan maken, maar van wat wij gehoord en gezien hebben op foto's, word dit letterlijk en figuurlijk een knaller onder de bekendere single shots. :)

:bye:

Als ze echt zo veel harder gaan dan de ander singleshot mortietjes wil ik ze ook wel uitproberen dit jaar :angel:

Waar ken je deze bestellen?:shy:

Ik heb hier reacties verwijderd aangezien die alleen sloegen op het privé-leven van leden welke in verband stonden met de naam, weinig toegevoegde waarde voor de overige lezers. :wink:

Als ze echt zo veel harder gaan dan de ander singleshot mortietjes wil ik ze ook wel uitproberen dit jaar :angel:

Waar ken je deze bestellen?:shy:

Houd dit topic in de gaten, daar worden de dealers bijgehouden. :wink:

Binkie

Binkie

Binkie

Hoi
Zoals ik mij heb laten vertellen zit er 2 gram kruit meer in dan de thunderking.
bij ons te koop.

groetjes
bert

Dat is dan het sier effect, wat in de burst lading mag maar maximaal 2 gram flash zitten, wat al een goede knal geeft

Dat is dan het sier effect, wat in de burst lading mag maar maximaal 2 gram flash zitten, wat al een goede knal geeft

Of een halve gram burst, en 1.5 gram sier. Dat weet je natuurlijk nooit. Of het iets uitmaakt weet ik niet, ik ben zeer benieuwd of deze single shot daadwerkelijk harder zal knallen dan de huidige.
Wat ik wel weet, is dat de Belgische single shot 3.83 gram kruit bevatte, En deze had geen sier, dus ik schat zo dat er 2.5 gram kruit gebruikt wordt aan siereffect, 2 gram aan de knal, en de rest aan een mogelijke lichtkogel? liftcharge? Ik weet het niet.

Het effect van deze single shot is enkel een thunder, die opstijgt met een groene tail.

Zeer interessant als je het mij vraagt, bij mij staat hij in iedergeval al op de bestellijst:D

De prijs is trouwens 2.75 voor 6 stuks geworden:)

Laatst bewerkt:
Ik heb hem gisteren gezien bij de demo van bert lammers vuurwerk en moet zeggen dat hij behoorlijk hard knalt hij komt voor zo ver ik weet met de knal boven alle single shot´s mortiertjes uit. Leuk pluspunt is dat er een felle witte flits van afkomt

Ik heb hem gisteren gezien bij de demo van bert lammers vuurwerk en moet zeggen dat hij behoorlijk hard knalt hij komt voor zo ver ik weet met de knal boven alle single shot´s mortiertjes uit. Leuk pluspunt is dat er een felle witte flits van afkomt

Helemaal correct.
Leuke binnenkomer gisteren bij de demo.
Binkie werd als eerste afgeschoten. Hij overtreft alle verwachtingen.
Super harde knal, boeketje is inderdaad meer een flash, maar wat maakt het uit.
6 voor de prijs van 2,75. !!! Leuk om in de vooravond mee te stoeien.

Het is een knal met een flitsje :) heb als het goed is er het filmpje ervan :) zal er vannavond naar kijken :)

Binkie

Binkie

Binkie
op onze vuurwerk demo hebben wij de binkie geschoten,echte freaks zijn om als ze de klap horen,klein groen bolletje en een mega klap,deze zijn de beste van nederland echt waar,en niet duur 2.75 per 6

V groet

Bert lammers

Binkie
op onze vuurwerk demo hebben wij de binkie geschoten,echte freaks zijn om als ze de klap horen,klein groen bolletje en een mega klap,deze zijn de beste van nederland echt waar,en niet duur 2.75 per 6

V groet

Bert lammers

Bert, hij staat jammer genoeg niet op de website. Hoe kan deze besteld worden als je niet in de gelegenheid bent om naar jou winkel te komen?
Of is deze in de losse verkoop ook volop te verkrijgen?

Back
Bovenaan