Big Three

ik heb deze live gezien tijdens het gezellige avondje bij Original te Olen .
Het zijn echt toppers en wat een burst en bouqet hebben deze pijlen, geweldig

Gelukkig nog 1 hong deng long versie kunnen bemachtigen :D
is die nieuwe Herlat nu even goed?

Had vorig jaar die Herlat versie, wat een zuigpijlen waren het toen zeg vergeleken met de Hongs (heb live vergeleken)

Net een pak van de nieuwe Big Three weggeschoten!
Auto-alarmen gingen weer vertrouwd af, grote effecten, en het effect bleef lang hangen!
Vooral de pijl met de rode dop (brocade crown to red) was een geweldig groot effect.

De oude pijlen zijn weer zo goed als terug!

Wow wat een groot boeket en harde knal!:shocked:
Het zou leuk zijn als nederlandse pijlen soortgelijke effecten hebben!:devil:

Inderdaad, zou echt super zijn! Maarja.. dat is niet te halen.

We moeten het maar doen met onze maximaal 40 grammers pijlen. Het beste is om pijlen te kopen die laag knallen, dan geniet je het meeste van het boeket. Ik was aangenaam verrast door de escapade, of classic pijlen van Breeschoten. Knalde erg laag, waardoor je een super groot boeket krijg, met een lekkere burstknal. Maarja.. dat is offtopic.

Oh,vertel eens meer....

Meen dit laatst ergens gelezen te hebben op het forum. Kan het nu jammer genoeg even niet meer vinden... Maar ik weet zeker dat ik het heb gelezen!

Maarja, blijkbaar zal dit dan niet waar zijn anders zou jij ook wel van meer moeten weten Corné?

Klopt dat heb je hier gelezen http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=18601&page=6. Maar dat zijn gelukkig nog allemaal speculaties hier op het forum. Zou erg jammer zijn als het wel zo is.

Bedankt, dat heb ik inderdaad gelezen:wink:

Hier nog even een citaat:

2° vuurpijlen van categorieën 1 en 2 ingedeeld bij subklasse 1.4 waarvan de netto equivalente hoeveelheid aan actieve explosieve stoffen niet meer bedraagt dan 40,0 gram, met een springlading van zwart buskruit en niet meer dan 0,13 gram flitspoeder per knaleffect of niet meer dan 1 gram flitspoeder in totaal.

Misschien offtopic, maar mij lijkt het ook een goed idee om een pakket met veel 75 grammers of iets in die richting te maken, met de kwaliteit van de cosmopolitan.

Mijn videos van dit pakket, weliswaar de herlat versie de me echt vies tegenviel door de enorme stijghoogte en slappe burst met klein boeket.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Eindelijk beelden van de Herlat versie! Wat verschil tussen de 2 merken zeg.
Waardevolle info.Laat je dus niet afschepen wanneer de verkoper nog een pakketje van Herlat heeft opgeduikeld in in magazijn.

Inderdaad een wereld van verschil, op het filmpje afgaand zal ik hier nooit 9 euro per pijl voor neertellen:(
De versie van HDL is daarentegen super!

Ik ben het met jullie eens, ik vond dit de beste pijlen uit het assortiment van Zena, ook voor de prijs van €9,- euro. Maar de prijs-kwaliteit verhouding is nu zeker niet meer in orde, helaas.

Ik ben het met jullie eens, ik vond dit de beste pijlen uit het assortiment van Zena, ook voor de prijs van €9,- euro. Maar de prijs-kwaliteit verhouding is nu zeker niet meer in orde, helaas.

ik ben informatie dronken de laatste vond ik maar bud maar eerdere filmpjes waren echt goed,dus welke zijn de betere volgens jou(jullie)en zijn waar te krijgen ?? :bye::bye::bye:

Back
Bovenaan