Big Three

Kosten ze weer 27 euro? En zijn ze echt de moeite waard? want 9 euro per pijl is wel erg duur. Zit namelijk te twijfelen, of dit pakket of killing arrow.

Goeie twijfel: dit zijn bij Zena één van de weinige pijlen die met hun 70gram écht geweldig overkomen, maar dan heb je er slechts drie. Met Killing Arrow heb je 12 super pijlen die qua burst altijd zullen achterblijven maar qua goud/zilver effecten laag in de lucht...je hebt er wel meer en óók de 'wauw'factor maar de goeie Big 3 is iets om eens je leven voor te wagen ;) (ik spreek uit ervaring, heb de stokken afgeknipt, pijlen in rugzak meegenomen en nieuwe aangelijmd- en geplakt, moeite absuluut waard; maar dat waren die Killing Arrows ook...moeilijke keus...Laat het afhangen van je budget en of je toch al naar BE gaat of niet...)

De big 3 is inderdaad weer zoals vanouds. Wat een knal komt daar van af! Sinds kort is er ook een nieuw pijlenpakket, de L202 Space Flyer. Dit is het kleinere broertje van de Big 3, ook een heerlijke knal met mooie effecten voor maar 17,50. Denk dat dit een ideale vervanger is voor de mensen die niet het budget hebben om de Big 3 in huis te halen.

Dit zijn gewoon echt de beste pijlen in het assortiment van original, ze stijgen met veel kracht op met vervolgens een super groot effect.:D

Ze zien er weer geweldig uit. Ik denk niet dat ze de oude Big 3 100% zullen evenaren, vooral omdat de boeketten van de 1e versie iets groter waren en wat langer bleven hangen. Maar goed gedaan van Original:)

Dan heb ik gisteren de nieuwe versie de lucht in gejaagd:P
Opzich ben ik wel tevreden maar de echte oude was toch net een stukje beter.
Desalniettemin valt er helemaal niks te klagen.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een filmpje van de Herlat versie,maar ik kan het nergens vinden. Iemand???

Wie weet heeft het VWM dat wel.
Verder heb je er niet veel aan want ze zijn toch niet meer te koop. Gelukkig staan er genoeg films van de nieuwe Big 3 die echt spetter goed zijn.

Op vuurwerk België heb ik gelezen dat ze in Olen sinds een aantal weken weer de Herlat versie verkopen.Deze hebben wel verschillende dop kleuren, dus niet alle drie zwart zoals de slechte oude versie.Ik vraag mijn maat wel even om een foto te mailen..

Laatst bewerkt:
dus als ik hed goed begrijp zijn de pijlen inmiddels 4x veranderd?

1-oude orginele-hong
2-herlat Slechte versie
3-in de glory herstelde hong!
4- de nieuwe herlat?

als je zoon top pijlen in je assortiement heb BLIJF ER MET JE POTEN VAN AF!

Versie 1 was het beste! nu hopen dat versie 4 weer als van ouds is!

Ja dat begrijp je volgens mij goed,feit is dat ze momenteel weer in België verkocht worden.Wanneer ik de foto's van de Herlat en de HDL bekijk,valt gelijk de plastic kop van de HDL op tegenover de papieren kop van Herlat.Dit hoeft natuurlijk niks te zeggen,maar de HDL ziet er kwalitatief wel degelijker uit.
Hoe dan ook,ik vraag m'n maat wel om er eens één te testen,en filmt,en dan post ik hem hier uiteraard!

Heb gehoord van Harry Loots dat ze slecht waren, dit kan natuurlijk ook een verkooptruc zijn omdat hij ze bij Zena moest gaan halen. ;-)
Ben benieuwd naar een filmpje ervan!

Ik vind de boeketten een beetje mager voor 75 gram. Maar de burst is daarin tegen wel echt een lekkere dreun!

Ik beoordeel dit op het filmpje, dus dit is niet op ervaring gebasseerd.

Ik vind de boeketten een beetje mager voor 75 gram. Maar de burst is daarin tegen wel echt een lekkere dreun!

Ik beoordeel dit op het filmpje, dus dit is niet op ervaring gebasseerd.

Dit is gefilmd met de lens in de 24mm. stand en dat vertekend de grootte van de boeketten flink.

Back
Bovenaan