Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
bij deze raad ik iedereen de xining pijlen af , er komen matige plopjes uit , niks in de buurt van een 75 grams pijl , veel te hoog , en er mist gewoon een flinke burst , er zit geen burst in .
ook raar dat er op de pijlen 65 gram nem staat , volgens mij mist er 10 gram .
grootste tegenvaller van dit oud en nieuw
Hallo, iemand de opvolger de Xining pijlen geschoten? Zo ja, komen deze goed over en wat voor uitwerkingen hebben deze pijlen? Kon er nog niks over vinden dus stel ik hier de vraag.
Denk je laat ik eens 65 grams pijlen kopen om de straat te verlichten.
Niets van dal alles. Pijlen gingen richting de maan, burst was niet te horen en van eenredelijk boeket was geen sprake
Laat ik de laatste reacties nog ff bevestigen: Zena schaamt u!
vorig jaar met de verdubbelaar twee pakketten top rockets 3 in het pijlenrek: Een grote aanfuiting!!
voorheen Big 3, en cosmopolitain was hemelvullend geweld. Met de minipijltjes van cosmopolitain was je elke nederlande pijl de baas.
Zena ga alsjeblieft weer terug naar de basis: kwaliteitspijlen op basis van shells!
Tot zover mijn frustraties ga dit jaar Rufus Owl maar eens met de verdubbelaar proberen, of anders top rockets van Pyrostar...
de 2 inch van Salon Roger zie ik niet er niet meer tussen staan.
komt het nog goed dit jaar?
Iemand nog suggesties voor de betere 75 grammmers?
grt Visco.