Big Three

Oude versie:

mizczk.jpg

Dreunpijlen:cool:

Hier nog wat films (van de bovenstaande foto) ....

BIG 3 PIJL

Big 3 pijl 2

2x Big 3 + Zink 902 pijl

Big 3 pijl

2x Big 3 pijlen

die van mij komen pas na oud en nieuw, ik heb nog geen nieuwe gezien maar wel verhalen gehoord.
ik ga ook wel even opzoeken trouwens

De nieuwe Big 3 van Hong Deng Long.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Prachtige pijlen met grote spreiding en enorme dreun.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet wat jullie mening is, maar ik vind de pijlen aardig in de buurt komen van de originele,inmiddels befaamde Big Three.
In mijn ogen de beste pijlen die ik ooit van Original heb gehad.

Ze komen ook heel goed over op de film. Wil deze pijlen graag zelf een keer schieten. Voor die prijs moet ik het deze keer toch maar gewoon doen. :)

Idd zij lijken weer heel erg veel op de oude vertrouwde big3, Goed werk van Original.

Sisser bedankt voor het delen van de film:)

Blij om dit weer tezien, lijkt erg op het vertrouwde.

De Big3 van Herlat gaat er uit of blijft die ook?

Ze komen aardig in de buurt van de oude ja, maar dan nog op dit moment vind ik de allermooiste pijlen het Top Stars pakket van Pyrostar.

Er zijn nog 2 merken Big 3, 1 van Herlat en 1 van Hong deng long.
Ik heb ze alle 2 gehad en vond die van hdl de beste en gelukkig weer als vanouds.
Die van Herlat heb ik overigens goedkoper gekregen bij zena de bunker 22,50 ipv 27) en dan vind ik ze het geld wel waard.

Wel goed nieuws dat de oude versie weer verkocht wordt. De burstknal bij deze pijlen is gewoonweg super te noemen.

Dus dit zijn de beste 75 grammers? Als ik nou de Top Fighters en de Rosy Clouds erbij haal,heb ik dan het beste wat Belgie qua pijlen te bieden heeft??

Ze zeggen van wel, maar de pijlen die er sinds vorig jaar zijn bij pyrostar vind ik er dus echt veel beter uitzien ( jammer genoeg alleen op de filmpjes gezien ). De big three pijlen hebben niet echt een rond effect, wat de top star pijlen bijvoorbeeld wel weer hebben.

Als je 3 pakketten wilt halen uit belgie, zou ik zeggen: Big three, Top stars, Tovoli. Zijn alle 3 top pakketten:)

De Big Three zijn afgeschoten tijdens de demo afgelopen zaterdag.
In mijn ogen de beste pijlen met absoluut de zwaarste burst en grootste boeketten.
Voor de liefhebbers een absolute aanrader.

Helemaal mee eens Fred, deze pijlen gingen onwijs goed! De burst is fenomenaal en de effectgrootte ook! Zeker één van de mooiste pijlenpakketten bij Original/Zena.

De Big Three zijn afgeschoten tijdens de demo afgelopen zaterdag.
In mijn ogen de beste pijlen met absoluut de zwaarste burst en grootste boeketten.
Voor de liefhebbers een absolute aanrader.

weer zoals vanouds dus? Mooi, dan maakt dit weer de beste/grootste/hardste pijlen van België, en nog altijd goedkoper dan de concurrenten van Pyrostar :bye:

Back
Bovenaan