Big shot

Hier nog een tweede filmpje van mij, van de Big Shot. Hier is die volgens mij beter gefilmd dan die op het eerste filmpje.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt een prachtige single shot!

Zit ook te twijfelen om deze ( in meervoud ) te bestellen. Het is alleen lastig te zien op de filmpjes hoe groot het boeket nou werkelijk is. Kan iemand mij een goede vergelijking geven met de grootte van het boeket? Dus even de mine achterwegen laten. Is het boeket vergelijkbaar met een goede 40grams pijl? Of is het boeket groter?

Komt groter over dan mening 40 gram pijl doordat hij veel lager uiteen barst.
Alleen een erg goede pijl uit Killing Arrow zou groter kunnen zijn bij mijn weten.

Dat zou ik zo niet durfen zeggen.
Heb vorig jaar zowel de Big shot gehad als de Killing arrow.
Maat het effect is gewoon groot en goed, ik zeg dus inslaan.

Haha ik kan eigenlijk beide inslaan, big shot en killing arrow. Alleen is de big shot best prijzig en de killing arrow is per pijl vele malen goedkoper.

Okee, het is eigenlijk niet met elkaar te vergelijken omdat de killing arrows een heel ander effect hebben en de big shot nog een mine heeft. Ik neem ze denk ik beide.

Goede keuze, beide nemen, heb je gewoon 2 toppers haha.
Maar wat je zegt, blijft een vette single shot dit!

De Big Shot is totaal niet te vergelijken met de Killing Arrow pijlen. Een totaal andere ervaring, maar beide toppers.

Ook ik heb er over na zitten denken om deze meerdere malen te bestellen om als 'blok' door te lonten, echter vind ik het al snel te duur worden en gaat dat plan ook niet meer door.

Wel kom hij nog (een aantal keer) in de collectie, een van de betere single shots van Nederland, en ook een goede prijs.

Ik had deze dit jaar weer in mijn collectie, en stond weer versteld wat een groot boeket hier uit komt!!:)
Volgend jaar zeker weer!!
Aanrader!

Ondanks dat ik niet qua geld uit kwam voor een doorlont-project, heb ik toch nog op de 31e bij de verkoop deze bigshots op de valreep gekocht.
Ik moet zeggen, ze zijn vet, maar ik had het gevoel dat het boeket even groot kon zijn als die van mijn Extreme Salutes.
Dus qua prijs vind ik het afraders.
Qua schoonheid zijn ze te doen.

Heb er eentje van gekocht, omdat het goedkoper was voor leden van onze dealer.
En ik vond hem wel redelijk, maar voor de officiele prijs zou ik hem niet kopen hoor :frusty:

Net gezien op de demo. Deze singleshot doet zijn naam eer: wat een enorm boeket komt hieruit! Het is een dure shot, maar zijn geld wel waard vind ik.

Woohoo! Tijdens tuinshowtje de lucht in geslingerd en dat was wel even positief schrikken! Gave crackling mine met al verrassend laag dat enorm grote boeket erboven...KICKUH!

IMG_0428.jpg

Was bij valk in de losse verkoop voor 4€ te krijgen. Mijn broertje heeft er toen 2 meegenomen en we waren toch wel verrast toen we deze af staken. Wat een boeket komt hier uit zeg!!

Back
Bovenaan