Wij zijn net op visite geweest bij Lesli en daar vertelde men mij dat de Big Rhino een omlabeling is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel of geen omlabeling zal me boeien, dikke bak voor weinig geld, in de freak voor 85 gekocht!
Volgens de specs in Gizmo's catalogus. Maar dan krijg je ditHet is toch al veel eerder bevestigd dat dit geen omlabeling is?
En smurf (die nie gek is) die hem irl zag en de Big Momma zag, dus is het 2-1 ofzo?Wij zijn net op visite geweest bij Lesli en daar vertelde men mij dat de Big Rhino een omlabeling is.
Je kan ook nog kiezen voor de Prezident Piro met 1944 gramdeze toch maar meepakken dit jaar, kan ik eindelijk zeggen dat ik een vorm van de big momma heb gehad
die hebben ze hier in de buurt niet jammer genoegJe kan ook nog kiezen voor de Prezident Piro met 1944 gram![]()
Hoe krijgt Lesli het toch voor elkaar, echt ongelofelijk dat die importeur nog draait hahaZiet er niet uit, slappe hap wat juist niet de kracht heeft van de Big Momma. Dan zie je daarna de Helsinki skyscraper wat een 20mm Magnum compound is die zelfs veel beter presteert ondanks kleiner kaliber. Hardere burst, betere boeketten en een beter tempo. Alleen de chry crackling is nog enigzins leuk van de Big Rhino maar daar heb je weinig kruit/burst voor nodig om het enigzins nog redelijk te maken.
Hoe krijgt Lesli het toch voor elkaar, echt ongelofelijk dat die importeur nog draait haha