Big Rhino - Predator

Wij zijn net op visite geweest bij Lesli en daar vertelde men mij dat de Big Rhino een omlabeling is.

Wel of geen omlabeling zal me boeien, dikke bak voor weinig geld, in de freak voor 85 gekocht!

Ziet er niet uit, slappe hap wat juist niet de kracht heeft van de Big Momma. Dan zie je daarna de Helsinki skyscraper wat een 20mm Magnum compound is die zelfs veel beter presteert ondanks kleiner kaliber. Hardere burst, betere boeketten en een beter tempo. Alleen de chry crackling is nog enigzins leuk van de Big Rhino maar daar heb je weinig kruit/burst voor nodig om het enigzins nog redelijk te maken.

Ziet er niet uit, slappe hap wat juist niet de kracht heeft van de Big Momma. Dan zie je daarna de Helsinki skyscraper wat een 20mm Magnum compound is die zelfs veel beter presteert ondanks kleiner kaliber. Hardere burst, betere boeketten en een beter tempo. Alleen de chry crackling is nog enigzins leuk van de Big Rhino maar daar heb je weinig kruit/burst voor nodig om het enigzins nog redelijk te maken.
Hoe krijgt Lesli het toch voor elkaar, echt ongelofelijk dat die importeur nog draait haha

Hoe krijgt Lesli het toch voor elkaar, echt ongelofelijk dat die importeur nog draait haha

Zo ongelofelijk is dat niet als je het in het juiste perspectief plaatst. Veel producten zijn prima voor de doorsnee consument. Ze hebben een heel ruim assortiment en de doorsnee consument zal z'n aankopen veel meer baseren op de prijs, het aantal schoten en marketing teksten en dus veel minder op de tube diameter en het kruitgewicht. Filmpjes kijken zullen ze ook veel minder doen en als ze dat al doen ziet het er op de filmpjes meestal ook goed (genoeg) uit.

Voor ons als liefhebbers heeft Lesli ook wel het e.e.a. te bieden maar dan kom je bijvoorbeeld bij de Vuurwerktotaal producten. Het grootste deel van de eigen Lesli producten is niet interessant voor ons en helaas moet je bij de producten die wel interessant zijn en goed presteren altijd maar afwachten of de prestaties bij een nieuwe batch vergelijkbaar zijn.

In het juiste perspectief: wij geven individueel vaak wel veel meer uit dan de doorsnee consument maar we zijn wel in de minderheid en zullen dus ook een veel kleiner aandeel in de totale omzet hebben.

Gelukkig zijn magnum/broekhoff, wolff, evolution, pangu, bonfireworks en (soms) weco nog prima merken voor de freaks. Rubro/mania kan ik op dit moment niet tussen de lijst zetten want aan de hand van hun nieuwe assortiment zou ik niet zeggen dat ze nog van plan zijn om te focussen op kwaliteit ipv kwantiteit. Ik hoop dat ze volgend jaar weer wat interessantere bakken maken, want buiten het feit dat het 16-20mm pruttel is zijn het enorm saai uitgewerkte boxen

dit is echt wel een prima bak voor 80/100 euro mensen hier lopen echt veelste veel te klagen over kwaliteit van vuurwerk je betaald tegenwoordig 180 euro voor een 100shots 30MM bak het is van de zotte vind deze voor 80 euro zeker de moeite waard

IMG-20231228-WA0004.jpg

IMG_20231228_012031.jpg

De B.I.G. en Big Rhino exact zelfde cakes (LHC689A t/m D). Omlabeling dus. En een fors verschil in verkoopprijs dit jaar. Iets om te onthouden :rolleyes:

Back
Bovenaan