Big Momma [COMPOUND]

Gister ook voorbij zien komen in Zoetermeer. Nog nooit gehad, maar is echt een topper. Grote boeketten en lekkere snelheid.

Gelukkig blijven smaken verschillen.
Ik vind het al jaren een middenklasser, meer niet.
Er is in deze prijsklasse de laatste jaren zoveel mooiers te krijgen, zeker in de freakacties, dat ik deze echt nooit zal aanschaffen.

Ik vond dat ook altijd, maar ik zag 'm pas weer op een Lesli demo en dit was hét product van de avond, iedereen begon daarna te klappen. Oke, er werden voor de rest wat simpele producten geschoten maar ik ben zelf wel veel gewend en ik vond het ook echt een goede cakebox! Het is de combinatie van de tijdsduur, de redelijk mooie en grote boeketten met harde burstknal en die mede groot uitvallen door de salvo's. Voor dat geld ( en nog beter in de aanbieding ) vind je niet zo snel betere cakeboxen met dit kaliber. Vooral voor de 'gewone man' is het echt een mooi showtje.

Typisch product die op film echt niet tot zijn recht komt, maar in werkelijkheid is het gewoon een goede box. Ik heb hier het filmpje van de demo, dan kan je zelf horen hoe iedereen reageerde. Hij werd hier per 2 geschoten, maar in de straat sta je er weer dichter op. Hij komt hier ook totaal niet tot zijn recht, maar nogmaals het gaat om de reactie.

Het zijn natuurlijk dikke salvo's, maar qua uitwerking is er inderdaad heel wat beters te vinden. Als je ziet hoe strak boeketten kunnen zijn bij de concurrentie, vallen deze dwarrel boeketjes toch een beetje in het niet.

inderdaad hier ook geen cake a zal wel iets mis zijn gegaan , ik had B , C , B , D volgens mij

buitenom dat wat een beest was dit , blies de cruel traction overduidelijk omver dit jaar , helaas helaas de CT niet gefilmd maar dit beest wel . de straat besloot dan ook volgend jaar deze weer!

GoPro view:

2 Cam View [ erg leuk effect ]

niet eens dat die de CT wegblies. Ik had ze ook allebei. CT was net iets vetter vond ik.
Big mama had ik vorig jaar niet, 2014 en 2015 wel. had in 2015 het idee dat die minder krachtig was daarom in 2016 niet maar kon het dit jaar niet laten en dus toch last minute nog gekocht. En wat een goed plan was dat! Had het idee dat die weer was zoals in 2014. erg dik blokje! maar CT is beter ;)

inderdaad hier ook geen cake a zal wel iets mis zijn gegaan , ik had B , C , B , D volgens mij

buitenom dat wat een beest was dit , blies de cruel traction overduidelijk omver dit jaar , helaas helaas de CT niet gefilmd maar dit beest wel . de straat besloot dan ook volgend jaar deze weer!

GoPro view:

2 Cam View [ erg leuk effect ]

Wat een onwijs vette beelden zeg!

Deze heb ik gehad toen hij net nieuw was in 2013 en nogmaals in 2014.
Toen andere dozen gekocht, wil hem dit jaar eigenlijk weer.

Maar hoop wel dat hij dan net als toen is.
Volgens mij is hij zowieso iets langer geworden.

Back
Bovenaan