Big Momma [COMPOUND]

Blijft een mooie bak. Mijn finale wordt dit jaar Event King Crown with Glitter > Way of the Dragon > 2x Big Momma > 10x Juggling Bouncer (tegelijk) > 2x Sky Explosion.

Zoals eerder aangekondigt per twee geschoten, was erg lekker. Eerste keer dat ik boxen doorgelont heb. Wad prima te doen. Ook de Vulcan Grand Finale 1, Rubro boxje gingen prima. De fyra trophy had geen reservont,maar zonder label ging dat ook prima. Ook een karton extreme salutes 2.0 doorgelont, ging lekker.

Dit jaar de Big Momma als opener van de finalebatterij gebruikt, wordt een echte klassieker. Groet boeketten in een strak tempo. Absolute aanrader. Eindigt bij circa 1.13 minuten.

Blijft een geweldige box, maar je hoort er vrij weinig over helaas.
Kijken of die dit jaar binnen het budget past.

Deze bak lijkt me sterk verbeterd kwa grootte en burstknal of niet?

Er zijn wat verschillende in omloop zo te zien.
Ik had er vorig jaar twee en die wijken ook af. Vergelijk de gouden blink uit cake 1 maar n's (2e Big Momma is vanaf 2:38 te zien):

Daarnaast zijn de rood/blauwe bouquetten uit cake 4 van de eerste Big Momma veel kleiner dan de tweede.

Met zn tweeën allebei zo'n box ingelegd en tegelijkertijd afgeschoten. Was voor mij voor het eerst dat ik deze live gezien heb en vond het echt een hele prima box. Ik ga hem er dit jaar zeker weer bij nemen. Prijs kwaliteit is echt dik in orde.

Filmpje van vorige week, gefilmd door mijn schoonzus. Ze dacht na de eerste drie cakes dat het klaar was. Jammer dat de twee vierde cakes niet tegelijk gingen.

Deze bak ook afgelopen oud en nieuw weer geschoten, weer van genoten hoor! Was echt een prima bak, prijs/kwaliteit zit echt in orde bij deze bak! Grote kans dat die aankomend oud en nieuw weer staat te raggen hier!

Ik denk dat deze er volgend jaar weer bij komt.

Dit jaar had ik de HFF cakebox van VuurwerkTotaal(2014 versie Zena cakebox). Maar de Big momma vond ik een stuk overtuigender. Grotere boeketten en vooral het tempo maakt deze bak één van de betere in Nederland. De buurman schoot hem los en de kwaliteit is nog steeds hetzelfde.

Aanradert.

Ano vuurwerk heeft de great momma van kantan. http://www.anovuurwerk.nl/milheeze/cakeboxen/130-great-momma.html Deze kan ik alleen niet vinden op dit forum...

Weet iemand of de great momma een omlabeling is van de big momma?

Nee dit is geen omlabeling. Katan heeft vorig jaar geprobeerd mee te liften op het succes van anderen door populaire boxen van andere merken na te apen. De meeste Katan boxen zijn prima van kwaliteit maar of dat bij de Great Momma ook zo is weet ik niet.

Back
Bovenaan