Big Momma [COMPOUND]

Heb hem een tijdje terug gezien in Duitsland heet daar president piro geloof ik.Leuke cakebox maar zou er zeker niet meer voor betalen dan 90-100 euro eerlijk gezegd. :)

Al meer bekend of deze gewoon blijft zoals die os niet verangen is/wordt door de ghettoblaster

Wat bedoel je precies? Lesli maakt zelf duidelijk onderscheidt tussen de Big Momma en de Ghetto Blaster omdat ze niet gelijk aan elkaar zijn. Niet qua effecten, volgens mij ook niet qua kruitinhoud, niet qua inkoopprijs en ook niet qua verkoopprijs. De Ghetto Blaster lijkt wel op de Big Momma maar is het niet en wordt als Gratis Vuurwerk artikel ingezet. Sommige winkels hebben 'm ook toegevoegd aan hun verkoopassortiment maar dan meestal naast de Big Momma en niet als vervanger.

Wat bedoel je precies? Lesli maakt zelf duidelijk onderscheidt tussen de Big Momma en de Ghetto Blaster omdat ze niet gelijk aan elkaar zijn. Niet qua effecten, volgens mij ook niet qua kruitinhoud, niet qua inkoopprijs en ook niet qua verkoopprijs. De Ghetto Blaster lijkt wel op de Big Momma maar is het niet en wordt als Gratis Vuurwerk artikel ingezet. Sommige winkels hebben 'm ook toegevoegd aan hun verkoopassortiment maar dan meestal naast de Big Momma en niet als vervanger.
Alles wat jij hier noemt bedoel ik eigenlijk. Ben niet op de hoogte van lesli, omdat dit pas het eerst jaar is dat ze het bij mij in de buurt verkopen.

Gisteren de Big Momma en de Ghettoblaster direct achter elkaar gezien, wat is de Ghettoblaster slecht vergeleken met de Big Momma en dan voor 10 euro verschil.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat de effecten van de Big Momma dubbel zo groot zijn en de burst ook dubbel zo hard.

Laatst bewerkt:
Ik zou zo de filmpjes uploaden. Het is wel duidelijk te zien nog. Ik moet even de filmpjes knippen en een youtube account maken.

Hier mijn eerste x filmen. Sorry dat ik de Big Momma wat te hoog film.(leer moment)

Hier de Ghettoblaster:

Hier de Big Momma:

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Prima box. Hier zal niemand over klagen :) Geen topper van de bovenste plank, maar een hele degelijke box met leuke diverse effecten.

Back
Bovenaan