Big Momma [COMPOUND]

En we hebben nog een winnaar, steel de show van marijn vuurwerk,
dus een echte melkkoe voor lesli..

Laatst bewerkt:
Ghettoblaster...deze is wel magertjes, maar exact de zelfde effecten.

Is dat dan wel een 'echte' omlabeling, of gewoon een goedkope rip-off?
Omlabeling impliceert dat het van binnen exact dezelfde blokkies zijn, alleen ander papiertje eromheen..

Iemand enig idee waar ik deze kan halen in provincie Utrecht met 30% korting? max 85 euro.
Nog nooit gehad deze maar wil daar verandering in brengen :)

Ik kan me niet voorstellen dat de ghettoblaster hetzelfde is. Ik heb hem op de demo gezien en hij is echt beduidend minder dan de Big mommas die ik heb gezien.

ik vond de effecten van de ghettoblaster ook 100% overeenkomen, alleen veel magerder. Dat wekt bij mij de illusie dat de nieuwe productie gewoon slecht is, maar ik hoop dat ik ernaast zit.

ik vond de effecten van de ghettoblaster ook 100% overeenkomen, alleen veel magerder. Dat wekt bij mij de illusie dat de nieuwe productie gewoon slecht is, maar ik hoop dat ik ernaast zit.

Ik denk dat de ghettoblaster de kooiloze versie in van de big momma. Vandaar ook het prijsverschil. Ik zou de nieuwe productie niet te snel afschrijven dus!

Ik denk dat er weinig cakeboxen zijn die niet mooi zijn als je ze per 2 afschiet. vooral een box als deze (afgaande op de filmpjes)

Ben het met je eens. Heb zelf het afgelopen jaar de finalebatterij beëindigd met een dubbele Big Momma, veel geweld, iedereen genieten, wel in 1 lijn afgeschoten. Voor dit jaar staat er een triple Silver Hero ingepland in de finalebatterij. De eerste keer dat ik triple probeer.

Leendert, check post 258, 260 en 261 uit dit topic. Er zijn heel veel omlabelingen van de Big Momma.

Ik heb het gelezen indd, maar stelde mijn vraag specifiek zo: zijn ze exact hetzelfde? I.v.m "Ghettoblaster...deze is wel magertjes, maar exact de zelfde effecten"

Ik heb het gelezen indd, maar stelde mijn vraag specifiek zo: zijn ze exact hetzelfde? I.v.m "Ghettoblaster...deze is wel magertjes, maar exact de zelfde effecten"

Great Lion, Zavtra en Four Dragons zijn sowieso 100% hetzelfde. Wij hebben die eerste twee ook als vervanger gekregen van Lesli. De Ghettoblaster is inderdaad anders.

Back
Bovenaan