Big Momma [COMPOUND]

Wat een enorme boeketten kwamen hier vanaf, helemaal top! Lekker tempo, grote boeketten, harde burst, alleen een tikkeltje prijzig ( 100 euro )

Dit was echt weer de topper van de avond! 2x dit jaar, de burst leek harder dan ooit tevoren. Vergelijkbaar met de Killer Instinct. En dan salvo's van 6, geweldig dus! Goede tijdsduur terwijl de lucht ook lekker gevuld blijft. Bouquetten leken voller als vorig jaar. Maar ook voor 100 euro vind ik dit een prijs/kwaliteit topper!

Deze keer de finalebatterij laten finishen met een dubbele Big Momma. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Straatfilmpje van 20 meter afstand. Na 1.47 min. beginnen de Big Momma's.

Dit was echt een prachtig blok! Komt er volgend jaar zeker weer. Betaalde hier zon 80 euro voor, en dat staat echt goed in verhouding met wat je krijgt. Grote, redelijk volle effecten met goede burst! Topper van Lesli!

Hoe heet deze?

hij had meerde namen

Starshooters Great Lion profibox
Maar ik had de tambov displaybox gehad vroeg aan die verkoper is dit wel de goeie toen zei die hij heet big momma great lion en tambov en nog meer namen.
Hij was exact het zelfde gelukkig.
Scheelde toch 20 euro

hij had meerde namen

Starshooters Great Lion profibox
Maar ik had de tambov displaybox gehad vroeg aan die verkoper is dit wel de goeie toen zei die hij heet big momma great lion en tambov en nog meer namen.
Hij was exact het zelfde gelukkig.
Scheelde toch 20 euro

Tevens Old Dutch - V.O.C. Box een omlabeling?

Dit jaar geldt volgens de officiële Lesli-prijslijst een Voorverkoop- en een Losse Verkoopprijs voor de Big Momma. Voorverkoop 2015 € 99,95 en Losse Verkoop 2015 € 119,50.

Big momma
The Ceo
Four dragons
Ghettoblaster...deze is wel magertjes, maar exact de zelfde effecten.

ik zal er nog wel 1 vergeten zijn.

Ghetto blaster is ook wat goedkoper, ik hoop dat die idd hetzelfde is dan.
In de video lijkt hij wat minder, bigmomma leek vorig jaar ook mooier in de straat dan op de film, verbaasde me echt.

Back
Bovenaan