Big Momma [COMPOUND]

Huh, was kruit al op of zo? Zijn wel heel erg kleine boekketten. Ben ik blij dat ik nog een oude van vorige jaar heb liggen. Goede batch plus kurk droog. Hopelijk is deze van het filmpje ook gewoon nat, dan heb je nog hoop dat het wel goed zal komen.

Ja denk het wel hoor op andere demo`s doet die het weer prima...en ook toevallig dat bij dat filmpje cake 4 ook weigert moet haast wel iets mee mis zijn.

Even in reactie op het exemplaar dat wij hebben geschoten bij de Huisman Vuurwerkdemo: de eerste cake leek wel een "maandagochtend-exemplaar" die was zeker niet goed. Verder is er 1 cake blijven staan. Dat betekent dat we uiteindelijk maar 2 cakes hebben gezien zoals ze zouden moeten zijn. Dus dat wat bij de Huisman Vuurwerkdemo voorbij is gekomen is helaas niet bepaald representatief, maar ik verwacht dat de andere exemplaren wel gewoon goed zullen zijn hoor!

na vorig jaar teleur gesteld te zijn dat deze in mijn buurt nergens te krijgen was
dit jaar gelukkig wel bij mijn dealer in ede

thank god want wat een lekkere bak is dit

Even in reactie op het exemplaar dat wij hebben geschoten bij de Huisman Vuurwerkdemo: de eerste cake leek wel een "maandagochtend-exemplaar" die was zeker niet goed. Verder is er 1 cake blijven staan. Dat betekent dat we uiteindelijk maar 2 cakes hebben gezien zoals ze zouden moeten zijn. Dus dat wat bij de Huisman Vuurwerkdemo voorbij is gekomen is helaas niet bepaald representatief, maar ik verwacht dat de andere exemplaren wel gewoon goed zullen zijn hoor!

Jammer wanneer op een demo een box zo slecht presteert. Veel mensen zullen aan de hand van wat ze gezien hebben deze mogelijk links laten liggen. Misschien een optie om een tweede box (zeker van die duurdere) een reserve klaar te laten liggen mocht zoiets als dit onverhoopt gebeuren. Dan kun je alsnog een tweede schieten en laten omroepen dat eerste versie door omstandigheden niet goed was. O.i.d.

Grizmo dat is niet mogelijk met de verguningen er moet van te voren een schietlijst ingeleverd worden bij de provincie en daar mag je niet van afwijken

het enige wat zou kunnen is dat je hem wel op de schietlijst 1* extra aanvraagd en het niet nodig is je hem inzet in de finale

(correct me if i am wrong)

Mag niet hopen dat men na het zien van 1 enkele demo al afhaakt. Beetje faal consumenten gedrag.:bye:

Huisman op facebook:

Er was trouwens wat mis met de Big Momma. De eerste cake was niet goed en de laatste cake is waarschijnlijk door het slechte weer niet afgegaan. Wij gaan er vanuit dat de Big Momma "gewoon" naar behoren zal presteren als jullie deze zelf afsteken met Oud & Nieuw!

Huisman op facebook:

Er was trouwens wat mis met de Big Momma. De eerste cake was niet goed en de laatste cake is waarschijnlijk door het slechte weer niet afgegaan. Wij gaan er vanuit dat de Big Momma "gewoon" naar behoren zal presteren als jullie deze zelf afsteken met Oud & Nieuw!

Zie post #223 op de vorige pagina RIK777... :wink::p

Deze schoten ze per 2 in de finale vanavond alleen sloegen ze door op een gegeven moment was toch wel even spektakel.Blijft een topper voor het geld!

Wie stak deze op kerstavond hier af in Nijkerkerveen? ;)

Wat een bak, dacht eerst aan een illegaal flowerbed toen ik de klappen hoorde. Mooi gevulde bouquetten ook. Weet niet welke versie het was, maar ik ben blij dat we 'm er dit jaar weer bij hebben!

Inderdaad. Maar deze werd wel per stuk afgeschoten helaas. Op de ruitenbeek 10 zijn er met de jaarwisseling twee te zien.IMG-20141229-WA0006.jpg

Dit is wel raar natuurlijk

Vandaag bij Intratuin de zavtra display box gekocht. Dit is een vervanging voor de great lion display box. En dat is weer de omlabeling van de big momma. Wel raar dat in èèn label twee dezelfde cakes zitten. Gekocht voor 79 euro. Leuke prijs. Haal hem wel snel in huis, want die dingen lopen nou eenmaal hard

Ik heb haar dit jaar voor het eerst , toen ze me deze doos gaven schrok ik .
Lijkt wel of de doos zeiknat is geweest , wat een vies kleurtje
Mja het gaat zich om wat er in zit ....

Top blok, hoge kwaliteit. Zelfde nivo als de veel duurdere boxen van rubro. Had er 79 voor betaald bij intratuin
Puntje van kritiek wel de plaatsing van de lonten is erg onhandig zo aan de zijkant van het blok. Hannesen met ducktape om het allemaal gekoppeld te krijgen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan