Big Momma [COMPOUND]

Jammer, volgens mij schiet hij nu salvo in plaats van 3 schots redelijk snel achter elkaar.
Productfilmpjes lijkt me anders als je daar naar kijkt.

gister ook twee exemplaren opgehaald. Ik moet zeggen; ze zien er veelbelovend uit.

Kan iemand mij vertellen (mogelijk middels een foto) hoe de 4 cakes het beste kunnen worden doorgelont?

Thanks!

gister ook twee exemplaren opgehaald. Ik moet zeggen; ze zien er veelbelovend uit.

Kan iemand mij vertellen (mogelijk middels een foto) hoe de 4 cakes het beste kunnen worden doorgelont?

Thanks!

Het is heel simpel, cake 1 heeft een afwijkend lont patroon ten opzichte van de rest (kijk maar naar de plaats van het hoofdlont en reservelont. Er zijn meerdere manieren mogelijk, maar zoals ik het vanmiddag ga doen: cake 1,2,3,4 tegen de klok in. Dus je zet cake 1 linksonder met hoofd en reservelont naar je gericht, cake 2 zet je rechtsonder met hoofdlont naast reservelont van 1. Cake 3 zet je rechtsboven met hoofdlont naast reservelont 2. Cake 4 zet je linksboven met hoofdlont tegen reservelont 3.

Het is heel simpel, cake 1 heeft een afwijkend lont patroon ten opzichte van de rest (kijk maar naar de plaats van het hoofdlont en reservelont. Er zijn meerdere manieren mogelijk, maar zoals ik het vanmiddag ga doen: cake 1,2,3,4 tegen de klok in. Dus je zet cake 1 linksonder met hoofd en reservelont naar je gericht, cake 2 zet je rechtsonder met hoofdlont naast reservelont van 1. Cake 3 zet je rechtsboven met hoofdlont naast reservelont 2. Cake 4 zet je linksboven met hoofdlont tegen reservelont 3.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb zojuist wat vreemds opgemerkt, dat is ook gelijk de reden dat ik er niet uitkwam.
Ik heb twee big momma's staan. Echter één van de twee bevat twee keer cake 4 en geen cake 1.

Ik ga dit opvangen door de reserve lont van de eerste cake nu te verbinden middels een stukje visco aan cake 3. Hopen dat ie dat pakt!

Foto zou handig zijn:cool:

Net even gekeken of het gaat lukken op de manier zoals ik op de vorige pagina zei en het werkt prima, al helemaal met die scheurrand. Ik heb de lonten nog niet aan elkaar vastgemaakt maar zo komen de lonten mooi dichtbij elkaar als je het label iets uitscheurt.
Foto's:
Big momma-1.jpg
de volgorde:
Big momma-2.jpg

Big momma-3.jpg

Big momma-4.jpg

Big momma-5.jpg

Big momma-6.jpg

Big momma-7.jpg

Big momma-8.jpg
alleen nog tie wraps om het lont, wachten tot 2014 en knallen maar :D

Net even gekeken of het gaat lukken op de manier zoals ik op de vorige pagina zei en het werkt prima, al helemaal met die scheurrand. Ik heb de lonten nog niet aan elkaar vastgemaakt maar zo komen de lonten mooi dichtbij elkaar als je het label iets uitscheurt.
Foto's:
Bekijk bijlage 17086
de volgorde:
Bekijk bijlage 17087

Bekijk bijlage 17088

Bekijk bijlage 17089

Bekijk bijlage 17090

Bekijk bijlage 17091

Bekijk bijlage 17092

Bekijk bijlage 17093
alleen nog tie wraps om het lont, wachten tot 2014 en knallen maar :D

Hele fijne bijdrage!

Iemand enig idee of het op deze manier vlekkeloos overloopt? Of zit er een kleine pauze tussen op deze manier?

Bvd!

Hele fijne bijdrage!

Iemand enig idee of het op deze manier vlekkeloos overloopt? Of zit er een kleine pauze tussen op deze manier?

Bvd!

Graag gedaan.
Doordat lesli de lonten precies goed heeft geplaatst is het mogelijk de lonten vrijwel direct waar ze uit/in de tube gaan aan elkaar vast te maken. In de straat zal je dus nauwelijks tot geen vertraging zien. Ik heb ze nu vast zitten, maar ik zal morgen de foto's daar van wel hier neerzetten. Nadat ik geslapen heb ;)

image.jpg
image.jpg

Op deze manier?
Mainfuse cake 1 aansteken, van de reserve fuse van 1 naar de Main van cake 2 enz?
Foto's zijn verkeerd om ha:bonk:

Back
Bovenaan