Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gister ook twee exemplaren opgehaald. Ik moet zeggen; ze zien er veelbelovend uit.
Kan iemand mij vertellen (mogelijk middels een foto) hoe de 4 cakes het beste kunnen worden doorgelont?
Thanks!
Het is heel simpel, cake 1 heeft een afwijkend lont patroon ten opzichte van de rest (kijk maar naar de plaats van het hoofdlont en reservelont. Er zijn meerdere manieren mogelijk, maar zoals ik het vanmiddag ga doen: cake 1,2,3,4 tegen de klok in. Dus je zet cake 1 linksonder met hoofd en reservelont naar je gericht, cake 2 zet je rechtsonder met hoofdlont naast reservelont van 1. Cake 3 zet je rechtsboven met hoofdlont naast reservelont 2. Cake 4 zet je linksboven met hoofdlont tegen reservelont 3.
Het is heel simpel, cake 1 heeft een afwijkend lont patroon ten opzichte van de rest (kijk maar naar de plaats van het hoofdlont en reservelont. Er zijn meerdere manieren mogelijk, maar zoals ik het vanmiddag ga doen: cake 1,2,3,4 tegen de klok in. Dus je zet cake 1 linksonder met hoofd en reservelont naar je gericht, cake 2 zet je rechtsonder met hoofdlont naast reservelont van 1. Cake 3 zet je rechtsboven met hoofdlont naast reservelont 2. Cake 4 zet je linksboven met hoofdlont tegen reservelont 3.
God%^&&#$. Ik heel die potten uit dat karton gehaald omdat ik dat scheurkarton niet heb zien zitten *zucht*![]()
Net even gekeken of het gaat lukken op de manier zoals ik op de vorige pagina zei en het werkt prima, al helemaal met die scheurrand. Ik heb de lonten nog niet aan elkaar vastgemaakt maar zo komen de lonten mooi dichtbij elkaar als je het label iets uitscheurt.
Foto's:
Bekijk bijlage 17086
de volgorde:
Bekijk bijlage 17087
Bekijk bijlage 17088
Bekijk bijlage 17089
Bekijk bijlage 17090
Bekijk bijlage 17091
Bekijk bijlage 17092
Bekijk bijlage 17093
alleen nog tie wraps om het lont, wachten tot 2014 en knallen maar![]()
Hele fijne bijdrage!
Iemand enig idee of het op deze manier vlekkeloos overloopt? Of zit er een kleine pauze tussen op deze manier?
Bvd!