Big Momma [COMPOUND]

http://www.youtube.com/watch?v=C43KICmPCzA

Op 9.15 begint de Big Momma, Geweldig blok!! Jammer dat ik em niet kan bestellen mijn budget is op. Als hij niet veranderd dan komt hij er volgend jaar zeker! (let wel op dat de Big Momma 2x word geschoten in V-Shape)

Grote boekketen, Nette kleuren, harde burst, Goed tempo. Net een X-plode 100 shots blok. Wel goed doorlonten natuurlijk. En de prijs Top! Goedkoper mag altijd. Nu hopen dat hij in de straat net zo goed is!

Groeten

Hij komt op bovenstaande film wel heel erg goed over, wat een prachtbak.
Vooral zo per 2 geschoten, wat een geweld en schoonheid.
Topper van Lesli dit.

Had het er vanavond nog met iemand over, dat dit voor de lage prijs toch onverwacht een goed ding is. Je zou denken dat dit op een ander punt weer terugverdiend moet worden, maar daar hebben we dit soort forums voor.

Hmz. Vanavond in actie gezien. Films die her en der staan komen heel anders over. In dit geval had ik met de doorlontbakken van Lesli het gevoel dat ze erg snel voorbij waren. Dan moet ik zeggen dat deze het meeste beviel. De verhouding tussen prijs en kwaliteit klopt wel. Je doet aan deze box geen miskoop.

Ik snap niet dat iedereen hier zo enthousiast over is? Ja voor die 70,- waar ik hem voor heb gezien leuk, maar kom op. Standaard effecten, blinkers waren mager... ieder zo zijn ding :)

Ik snap niet dat iedereen hier zo enthousiast over is? Ja voor die 70,- waar ik hem voor heb gezien leuk, maar kom op. Standaard effecten, blinkers waren mager... ieder zo zijn ding :)

Ramt aardig door? Lijkt redelijk wat waar voor je geld?
En lijkt helemaal waar voor je geld als je er maar 70,- voor hebt betaald? ;)

Ramt aardig door? Lijkt redelijk wat waar voor je geld?
En lijkt helemaal waar voor je geld als je er maar 70,- voor hebt betaald? ;)

Ik heb hem "gelukkig" niet besteld. Heb losse cakes genomen zoals de stars over paris. Maar geen miskoop, tuurlijk. Maar even eerlijk, hij lijkt toch niet op de demo film??

Ik heb hem "gelukkig" niet besteld. Heb losse cakes genomen zoals de stars over paris. Maar geen miskoop, tuurlijk. Maar even eerlijk, hij lijkt toch niet op de demo film??

Eens, maar ja, welke cake lijkt wel op de demo film?
Ik denk met 2 tegelijk een leuk spektakel in de straat in ieder geval :)

Eens, maar ja, welke cake lijkt wel op de demo film?
Ik denk met 2 tegelijk een leuk spektakel in de straat in ieder geval :)

Nu je het zegt, 2x in V had achteraf wel lekker geweest, dat bromt lekker door! zie dat je er 2 hebt, dus dan komt het wel goed.

PS de enige importeur die ik geloof vanaf de demo is royal. Verder ben ik erachter dat ik alle producten live wil zien, komen zo anders over.

Helaas naast de pot gepiest, uitverkocht bij Huisman en dus geen big momma voor mij.. Voor 70 euro hebben degene die hem wel hebben een mooi blokkie!!

Back
Bovenaan