Big Momma [COMPOUND]

Het is toch wel een mooie box met een nette prijs. Lesli is goed bezig dit jaar. Persoonlijk vond ik Lesli niet zo goed. Maar komen dit jaar in NL goed terug met mooie producten. In Duitsland vind ik hun lijn nogal tegenvallen op de pyromoulds na.

Zoals die presteerd op de productvideo is het een must have. Ik vind het eigenlijk ook wel fijn dat hier niet constant goud inzit, een glitter boeket o.i.d. vind ik eigenlijk net zo mooi. En er is al zoveel goud op de markt.

Ik heb deze cake gisteravond tijdens een demo avond van Lesli vuurwerk wederom live mogen aanschouwen maar wat een cake is dit zeg.

Staat op de wishlijst maar moet even rekening houden met mijn budget.

Ik heb deze cake gisteravond tijdens een demo avond van Lesli vuurwerk wederom live mogen aanschouwen maar wat een cake is dit zeg.

Staat op de wishlijst maar moet even rekening houden met mijn budget.

Weet jij zo of het gewoon cakes uit de productie waren die ze schoten?:p
Twijfel heel erg over deze bak en anders maar een winkeliers demo afwachten.

Ook wel vreemd dat ylke deze cake heeft mogen aanschouwen, bij navraag aan Hoakan fireworks geven hun aan dat de cake helemaal nog niet binnen is, wat mij doet vermoeden dat de cake die ylke gezien heeft een sample is.

Ook wel vreemd dat ylke deze cake heeft mogen aanschouwen, bij navraag aan Hoakan fireworks geven hun aan dat de cake helemaal nog niet binnen is, wat mij doet vermoeden dat de cake die ylke gezien heeft een sample is.

De vraag is, bij wie niet binnen. Bij Lesli of bij Hoakan.. Is wel een verschil he?

Is deze cake al doorgelont (dwz. je hoeft maar één lont aan te steken)?

Ik ben namelijk even aan het twijfelen gebracht door de folder van Pronk vuurwerk:
http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=page&id=21

waarin deze tekst staat:
"Startlont en reservelont aanwezig" , "achter elkaar afgestoken" en "doorlonten verboden"

Het is volgens de wet verboden om cakes door te lonten en de doorlontboxen in Nederland zijn dan ook geen van allen doorgelont. Wel zit er een start en reservelont op om het wel eventueel mogelijk te maken de cakes achter elkaar te laten doorgaan, maar nogmaals officieel is het verboden, daarom ook de tekst die Pronk in zijn folder heeft staan.

Ok.
Thanks voor de nuttige reacties!

Is dat doorlonten eenvoudig te doen?
Ja het wijst zich vanzelf. Je krijgt als het ware 4 cakes, waarbij de lontjes van cake a naar cake b bij elkaar zitten. Vaak zitten die lontjes in een soort papieren hulsje waar je de andere lont in kan steken. Wel zou ik dit al s'middags doen en niet om 00:00 in het donker ;)

Oke, mooi.

Ik heb er twee exemplaren van Big Momma besteld, bij Pronk Vuurwerk in de early bird... en wil ze eigenlijk allebei aan elkaar doorlonten, dus een show van 8 cakes.

Afgelopen jaar zelf wezen klooien met het doorlonten van cakes... helaas door de regen niet helemaal lekker verlopen, 2 haperingen.
Dit jaar maar op deze manier proberen (y)

Back
Bovenaan