In Shock (Salute cake 1)

eeuwig zonde dat deze niet meer te bemachtigen is. jaloers op degene die deze nog in de collectie hebben van vorige jaren haha.

Bewaren? Waarom, ga je die cake ieder jaar zitten zwaffelen ofzo. Daar is die niet voor gemaakt hoor. Gewoon de fik erin wanneer jij daar zin in heb.

Leuk om te weten dat deze cake in andere landen zoals Zweden nog te verkrijgen zijn! Prijs verschilt erg, maar liggen allemaal onder de 40 euro. Word daar gewoon verkocht met een Zweeds label, onder de naam Shockwave of In Shock. Ik weet niet wat daar de regels zijn qua verkoopdagen en afsteken, maar als je dat dus het hele jaar door mag kopen en je bent daar op vakantie dan kan je er een paar halen.

Jammer dat ze hier in Holland nauwelijks meer te krijgen zijn. Misschien is de nieuwe Thunder Vulcano van Weco dit jaar iets?? Hoewel? In 2013 was er ook al een Thunder Vulcano. Weet niet of dat dezelfde is. Het aantal shots is in ieder geval gelijk 120 shots.

Laatst bewerkt:

Jammer dat ze hier in Holland nauwelijks meer te krijgen zijn. Misschien is de nieuwe Thunder Vulcano van Weco dit jaar iets?? Hoewel? In 2013 was er ook al een Thunder Vulcano. Weet niet of dat dezelfde is. Het aantal shots is in ieder geval gelijk 120 shots.

Inderdaad jammer dat deze geliefde knalcake echt verleden tijd is hier in Nederland. Als je een soort gelijke knalcake wilt kan je op de buitenlandse markten kijken, daar worden er een aantal verkocht voor een prikkie. Maar goed, hier in Nederland heb je dan nog de Valk Ti Thunder en de omgelabelde variant van VuurwerkOutlet Groningen, de Air Damage. Maar dan moeten we eerst eens kijken of die dit jaar nog zo goed presteren. De Matrix van VuurwerkTotaal is ook een goede knalcake, maar zeker geen Salute cake 1.

Mocht iemand heel toevallig nog een Salute cake 1 (SW021 2012) willen afsteken dit jaar of nog een dummy daarvan over hebben. Ik houd mij graag voorbehouden! :P Ik kan ze hier in de buurt nergens meer vinden :(
Ik kom het dan persoonlijk ophalen, het is toch wel een stuk history!

Back
Bovenaan