Big MC Thunder [Uitloop]

hoeveel wil je dan voor de mc thunder vragen,

ga gewoon op 31 dec, om 10 uur savonds naar een lesli dealer, vraag of ze nog mc thunders hebben, geef je prijs op en wie weet:)

dan mag jij mij vertellen wie op ouderjaarsdag om 10uur s'avonds nog vuurwerk verkoopt:o:bonk:

Mc-thunder : 10 euro.

Big mc-thunder: 45/50 euro.

Dat zijn redelijke prijzen. En dan heb ik het niet over korting prijzen, maar over advies prijzen. Maarja, in nederland zijn de dealers al veel kosten kwijt aan de veiligheid, dus dan krijg je al zoiezo hoge prijzen. Plus dat lesli meestal er een schepje bovenop gooit. ( denk aan camuro king etc ).

Ik koop elk jaar bij Lesli, het is een goede dealer moet ik zeggen. Je hebt zoiezo kwaliteit. Maar de meeste prijzen zijn om te janken. Zou echt is een keer de camuro king willen kopen, maar 70 euro voor 1 cake is niet haalbaar voor mij, en ik denk voor vele mensen niet. Dit is een voorbeeld om te noemen.

Voor de rest wil ik hier niet echt over in discussie gaan, dus laten we ontopic gaan!

oke,
ik trap weer af

goede knalcake, mooie salvo's en je krijgt de buurts zijn aandacht wel

groetjes tom

vind dit echt een top bak! laatst gezien op de demo en wat een geweldige cake is dit dan toch weer heerlijke salvo's en hij blijft maar schieten.

hier mijn filmpje van 2 Big Mc Thunder's geschoten op de demo van de Vuurwerkstunthal Elst:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

sorry voor het vage beeld. ik stond al een poosje te filmen en door de motregen besloeg de lens op een of andere manier:bonk:

Echt bruut deze!
Ik zag eerst de mcthunder op de demo en die sprak me niet zo aan maar doordat het tempo bij de bigmcthunder veel hoger ligt is die gewoon heel vet :D

Wat een knalcake, een van de grote toppers. Had hem 2x en 2x stond iedereen in de straat te genieten. Lekker harde knallen en lekker tempo. Deze zit zeker dit jaar weer in me collectie.

Deze cake is sinds dit jaar te vinden in de lijn Thunder Kingdom. Hij zou dit jaar (adviesprijs) €49,95 mogen gaan kosten.

Hier is mijn film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook bij deze is het weer de goede prijs! ( de introductie prijs )

60eu was toch wel teveel voor een 100shots knalblok. 50eu vind ik een betere prijs.

Wat goed dat ze de prijs hebben verlaagd! (net alsof ze elk bericht hier lezen ofzo) Is jammergenoeg nog steeds te duur voor mij... Als ik het geld had, dan had ik hem zeker gekocht! (TOPDING!)

50euro is wel leuk prijsje voor 100schoten.

Lesli hebt nu toch eindelijk beetje positieve dingen.

50euro is wel leuk prijsje voor 100schoten.

Lesli hebt nu toch eindelijk beetje positieve dingen.

Je laatste zin vind ik wel heel negatief klinken, heb je de hele pyroshopperlijn al eens uitgeprobeerd?

Dat is veel vuurwerk voor weinig geld. En ik ben ervaringsdeskundige, ik heb ze bijna allemaal zelf wel eens gehad met oud en nieuw.

Maar sorry back on topic :)

Je laatste zin vind ik wel heel negatief klinken, heb je de hele pyroshopperlijn al eens uitgeprobeerd?

Dat is veel vuurwerk voor weinig geld. En ik ben ervaringsdeskundige, ik heb ze bijna allemaal zelf wel eens gehad met oud en nieuw.

Maar sorry back on topic :)

Ben geen fan van lesli nee, al zal de pyroshopperlijn wel leuk zijn.

Back
Bovenaan