Big MC Thunder [Uitloop]

Weet iemand hoeveel er van deze big mc thunder in een karton zitten? echt top dat de prijs met 10 euro naar beneden is gegaan.

Najaa, hij was na 1 jaar al met 10euro verhoogd. Dat was de drempel dat ik niet eens meer naar deze cake om wou kijken. En nu is ie weer terug naar de goede prijs.

50eu is een redelijke prijs, het kan zelfs nog beter. Maar wel een prijs dat ik het in overweging ga nemen dat ik hem ga aanschaffen.

Is het de moeite waard om deze te kopen,
lesli zit niet dichtbij hier...

Persoonlijk zou ik gaan voor de Secret Salute,Dutch Thunder,of Silver Salute.
Neemt niet weg dat deze knalbak best in orde is.
Filmpje hierboven was op een open voetbalveld en dreunt lekker door,
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat hij in je straat nog beter overkomt.
1 keer gehad maar met het aanbod tegenwoordig zijn er betere opties om te overwegen voor 50 euro.

Deze gisteren voor het eerst gehoord en ik moet toegeven dat het een erg lekker blokje is.Klappen zijn lekker fel en een mooi tempo.De Thunderfan werd daar ook geschoten en die valt qua hardheid geheel in het niet bij deze.

Hardcore, eg kikkuh,

Hardcore, eg kikkuh,

Dit is echt een foeigevaarlijke ramtaart, :D , de volgende keer koop je er gelijk meer. gewoon 5 tegelijkertijd afsteken en de hele buurt buigt voor je. :yes:

Deze gisteren voor het eerst gehoord en ik moet toegeven dat het een erg lekker blokje is.Klappen zijn lekker fel en een mooi tempo.De Thunderfan werd daar ook geschoten en die valt qua hardheid geheel in het niet bij deze.

Ik had hem ook voor het eerst gehoord op de demo van Hubo Geleen :p zul jij hem ook gehoord hebben? aangezien je uit zuid-limburg komt. Hij knalde niet verkeerd moet ik eerlijk zeggen

Ik was mijn videobestanden aan het opruimen en toen kwam ik nog een paar filmpjes tegen. Zo ook die van de Big MC Thunder, gemaakt tijdens de VWC Open Dag 2011 bij Lesli:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb die tijdens de vuurwerkshow in Goes gezien, en hij ging heel hard ookal waren er geen ti boeketten

Back
Bovenaan