Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Schandalig om de prijs met 20% omhoog te schroeven. Ik zou Lesli bijna willen gaan boycotten. Dus... wanneer er meer dingen zo omhoog gaan, gaat dit bij mij in ieder geval wel gebeuren.
Ik heb de Big MC Thunder alweer twee jaar gelden gezien. Ik vond de burts toen redelijk hard! Hij is niet goedkoop, maar je hebt wel 100 schoten. De mines geven de schoten nog een beetje ''karakter''. Al zou ik liever zien dat ze gouden Ti-boeketten en mines gebruiken. Desondanks overweeg ik hem dit jaar te gaan kopen.
Hadden er dit jaar twee. Zijn goede knalblokken. De salvos zijn goed, vooral als je er een paar meter vanaf staat zijn de mines ook lekker fel. De ti- boeketten in de lucht maken het leuk af met een goede knal. Misschien iets wat aan de dure kant maar daarintegen duurt hij wel lang.
prijs is idd te duur
maar het is wel een goed knalblok hoor,ik heb er zeker wel van genoten.
hij viel mij zeker niet tegen.
en ook de kleine MC Thunder knalde heerlijk.
nou 1975 eindenlijk iemand die in mijn gedachte mee gaat!
koop al 3 jaar geen lesli meer!
tog is dit een goede knal bak maar zeg eerlijk een silver salute is 100x lekkerder!
Vind het echt super blokken hoor, alleen waarom moet die prijs zo hoog?
Als Lesli de prijs verlaagd zullen er veel meer verkocht worden en maken ze waarschijnlijk dus ook winst, misschien nog wel meer.
Met een leuke korting is het zeker een product om over na te denken.
denk ook dat als ze de prijs verlagen ook al is het maar een paar euro dat dat er dan veel meer winst op gemaakt kan worden.
gisteren nog langs zien komen op de demo en dit was echt een heerlijke knal blok! heerlijk die salvo's die maar door blijven gaan echt heerlijk. en dan die finale met lekker veel schoten op het einde echt heerlijk gewoon. wil hem wel een keer hebben alleen dan moet er wel geld vanaf of een korting opzitten dan is het echt een fantastisch product!
Gisteren mogen aanschouwen op de demo in Heythuysen.
Ik vind het een topper!
Gelijk bij het eerste salvo dat af werd geschoten, begonnen er om ons heen overal kleine kinderen te huilen! (zielig...)
De ouders van die kinderen wisten zeker niet dat hij nogal hard knalt...
Ik vond de knallen echt extreem, ik voelde het geluid gewoon in m'n buik echo'en! (raar...)