Big MC Thunder [Uitloop]

ik heb dit jaar 2 big MC Thunder's en 4 MC Thunders gekocht. ik en ik had om 1 uur nog een big MC Thunder over. ik heb hem onder een tunneltje gezet om te kijken hoe hard die knal nou eigelijk ging. nou nou nou man is egt niet normaal dat zoiets dan wel legaal is, maar een vlinder of nitraat niet.

ik en ik had om 1 uur nog een big MC Thunder over. ik heb hem onder een tunneltje gezet om te kijken hoe hard die knal nou eigelijk ging. .

Lekker zo door blijven gaan joh, maar de volgende keer wel zo'n bikkel wezen om zelf ook in het tunneltje te blijven staan of hem lekker in je garage af steken.

Waarom doe je dit soort dingen? een cake hoor je de lucht in te schieten en niet in een tunneltje te zetten

Maar we gaan lekker verder over de cake zelf, dit soort onzin willen we hier niet hebben

:bye:

Ik dacht eigenlijk dat de pauzes tussen de schoten wel irritant zouden zijn maar toen ik hem in actie zag vond ik dit juist helemaal niet. Een topper met mooie glitter mines en harde knallen, deze cake duurt lekker lang er lijkt geen einde aan te komen en heeft een lekkere finale. Duidelijk een aanrader dus!

Vond het een lekkere cake :) Echter knalde de pot om net voor de finale dus dat was rennen toen er 3 schoten onze kant op kwam :p

Ik vond de mc thunder niet zo super. De mines waren mooi en duidelijk te zien, de knallen vond ik redelijk zacht, althans na wat ik qua verhalen las zeker!

Ik vond de mc thunder niet zo super. De mines waren mooi en duidelijk te zien, de knallen vond ik redelijk zacht, althans na wat ik qua verhalen las zeker!

Heb ook het idee dat bijvoorbeeld de Brilliant Salute deze er zeer makkelijk uitknalt. De Big MC Thunder koop je meer voor de salvo's, mines + de Ti boeketjes maar niet voor de knal zelf.

Ik heb de mc-thunder mee gemaakt, en dat is echt een mooi potje. Echt mooie mines en lekkere harde knallen + ti boeketje. Zeker een aanrader, en ben ook zeker van plan de big-mcthunder te gaan halen voor aanstaand oud en nieuw.

Ik wil dit jaar afsluiten met een knalcake en deze Big MC Thunder staat ook op mijn lijst, hij lijkt mij heel goed afgaande op de filmpjes en ervaringen van anderen.

Alleen staat op de website van Lesli vermeld dat hij dit jaar 59,50 moet gaan kosten :sad:
Mocht dit echt zo zijn, dan heeft dat als voordeel dat ik deze van de lijst kan schrappen zodat mijn keuze wat makkelijker wordt.
Een prijsstijging van een tientje gaat mij te ver en bovendien heb ik dat ook niet over voor een knalcake, 50 euro is mijn max.

Ik wil dit jaar afsluiten met een knalcake en deze Big MC Thunder staat ook op mijn lijst, hij lijkt mij heel goed afgaande op de filmpjes en ervaringen van anderen.

Alleen staat op de website van Lesli vermeld dat hij dit jaar 59,50 moet gaan kosten :sad:
Mocht dit echt zo zijn, dan heeft dat als voordeel dat ik deze van de lijst kan schrappen zodat mijn keuze wat makkelijker wordt.
Een prijsstijging van een tientje gaat mij te ver en bovendien heb ik dat ook niet over voor een knalcake, 50 euro is mijn max.

Dan mag je um van je lijst afhalen, deze pot is namelijk serieus met 10 euro gestegen. Lesli doet het um weer hoor..:bonk:

Beetje jammer ja

Toch weer het misbruiken van de grote vraag naar een product.
Denk dat ze op deze manier niet verstandig bezig zijn.

Dit jaar voor mij ook maar de silver thunder,ipv de mc.

Niet normaal meer zeg.
Ik wou deze eigenlijk bestellen om 10:00 uur er mee in te luiden.
Maar 60 euro, niet normaal meer zeg.

Laatst bewerkt:
pfff doen ze net zo goed hun best met de pyroshopperlijn
gaan ze de prijzen belachelijk verhogen
beetje jammer lesli:shocked:

Back
Bovenaan