Big Box

Hierbij een video,

Ziet er indrukwekkend uit maar wel nog ff in echt zien.

Laatst bewerkt:
Zo op het filmpje te zien is dit met recht een Big box, zeer bijzonder met ook heerlijke salutes tussendoor tsja eigenlijk hoop ik om hem op een demo eens te bekijken zodat je een echt goed beeld hebt maar zo op het filmpje te zien is het aardig wat geweld!! Zeer benieuwd naar...

Niet om te zeuren ofzo,het filmpje ziet er leuk en gevarieerd uit,goed tempo,enigszins goede chaos,maar ben ik de enigste die een rare overgang in de film ziet op 1:02?
Zet je toch aan het denken of ben ik nu te voorbarig?

Misschien omdat deze video nog niet geplaatst mocht worden? Vraag mij ook af waar maxx dit filmpje gevonden heeft.

Ach die overgang kan ook prima komen doordat de cakes uit deze box apart gefilmd zijn, zie je wel vaker bij China filmpjes van cakeboxen. Al waren de salutes wel China-filmpje-stijl-hard inderdaad :D We wachten lekker af

Inderdaad een erg mooie box, alleen de schietwijze vind ik vreemd. Af en toe waaiers tussen door gevolgd door een traag tempo single boeketten. En de salutes lijken net 2 à 3 inch ja..

Ik ben benieuwd hoe deze bak op een demo presteert.

Inderdaad een erg mooie box, alleen de schietwijze vind ik vreemd. Af en toe waaiers tussen door gevolgd door een traag tempo single boeketten. En de salutes lijken net 2 à 3 inch ja..

Het voordeel van een dergelijke box is dat men de volgorde zelf kan bepalen, dus dat zou geen probleem moeten zijn!

Back
Bovenaan