Big Box

Hierbij een video,

Ziet er indrukwekkend uit maar wel nog ff in echt zien.

Mooie foto op de site van Vuurwerk Giezen:

470.1415987816.jpeg

Ano's Big Box 29-11-2014 Ano Milheeze.

Ik heb toch even best veel geciteerd. Maar het eerste filmpje en dan de reacties er onder...
Het gaat in het eerste filmpje toch echt om een nog vrij leuke proflok.
Op het plaatje ook.

En dan de werkelijke productie is voor de prijs ((Personlijk, Naar mijn idee)) gewoon slecht.
Eerst de consument warm maken met een lekker blok wat zeer goed gevuld is. En dan eenmaal een paar bestellingen verder het normale consumenten bakje schieten op de demo.

Eerlijk gezegd vind ik dat je dit gewoon niet kunt doen als fabrikant. Hier weer een voorbeeld. ((Overigens wel toegestaan en hier word dan ook zeer vaak misbruik van gemaakt)).

Ik vind dit gewoon triest en jammer.

Overigens is het wel een leuke bak, maar niets in vergelijking met het eerste blokje... Dat zeker op 200 meter+ gefilmd is.

Vanavond gezien bij Kuiper. Prachtige box met mooie tempo wisselingen en veel variatie. Echter de prijs is mij ook echt te gek ...

Om eerlijk te zijn, vind ik het een flop voor die prijs. Voor dat geld kan je zelf veel mooie samen stellen.

Hierbij mijn film van gisteravond bij Kuiper :)

Best een mooie bak hoor, maar de prijs ligt écht te hoog. Voor datzelfde geld kun je twee of drie doorlontboxen kopen die samen een stuk beter presteren.

Vanavond gezien in Enschede demo Vuurwerkwinkel. Vindt hem te duur voor wat je krijgt. Kun je inderdaad beter de Phantom en de Wonderfull World halen. Deze waren vanavond wel goed.

Was na het zien van de vele filmpjes erg benieuwd naar deze box, welke ik direct na de road to china heb afgestoken. Bak begon wat traag, maar ging daarna in hoog tempo door! Qua beleving was de big box naar mijn mening (en de buren :D) wel beter. Maar ja.... de bb was ook €100 duurder en dat prijsverschil is de box mij achteraf toch niet helemaal waard gebleken. Dus de prijs moet (significant) naar beneden, of ik haal volgend jaar een (paar) andere cakebox(en) voor hetzelfde geld.

Verder: fijn 2015 mensen, hopelijk mogen we volgend jaar nog onze hobby uitoefenen.

Tot slot: filmpje is helaas niet goed gelukt :sad:

Hoezo? Je kunt het lont tot helemaal onderaan de buis langs de cake weg trekken, je kunt ze bijna in de doos liggend doorlonten joh.

En wat voor doos wou jij er dan omheen doen, met golfpatroon? :bonk:

Toon mij eens 3 posts waar je positief bent over een andere importeur dan China Red, alsjeblieft, want dit begint bespottelijk te worden zo.

Doorlonten was een eitje :) En ja, het formaat van de cakes is verschillend, maar daar zie ik het probleem niet zo in, wordt een erg vreemde doos anders.

Verder was het een mooi showtje zo in de straat. 1e en 4e cake hadden idd een hoger tempo dan op de demo's, maar dat kwam de box eigenlijk alleen maar ten goede.

Heb hem al voorbij zien komen voor 175,- euro en dan word het een ander verhaal.

denk dat ik hem van de week toch alvast bestel want voor 175 denk ik dat je een gruwelijke box in huis haalt

Na de filmpjes en berichten hier besloten om hem toch te kopen voor 100 euro. Ben benieuw hoe hij in het echt presteert.

Back
Bovenaan