Big Box

Die salutes zijn wel super inderdaad...alleen vraag ik me af of die daadwerkelijk zo zal zijn.

Mmm , denk het niet. Ik heb uberhaupt nog geen nl cakes gezien met 30mm salutes. Of ze moeten een a der soort flash gebruiken waardoor 4gr mogelijk is. Volgens RACT is dat mogelijk. Er zijn 2 typen flash. 1 waarvan 2 gram mag en een andere waar 4 gram van mag. Met 4 gram krijg je een 30mm bombette toch aardig gevuld.

Mmm , denk het niet. Ik heb uberhaupt nog geen nl cakes gezien met 30mm salutes. Of ze moeten een a der soort flash gebruiken waardoor 4gr mogelijk is. Volgens RACT is dat mogelijk. Er zijn 2 typen flash. 1 waarvan 2 gram mag en een andere waar 4 gram van mag. Met 4 gram krijg je een 30mm bombette toch aardig gevuld.

Ja daar maakte de salute cake 1 gebruik van alleen die is inmiddels ook al weer van de markt verdwenen helaas.

Afgaande op dat ene filmpje ziet het er goed uit! Deze box is erg divers! Hopelijk wordt deze standaard geschoten op een aantal winkeliers demo's met Royal producten, willen ze dit een beetje goed verkopen voor deze prijs!

Hoe eerder die geschoten word hoe beter denk ik, als die in de smaak valt hoef je niet raar staan te kijken dat die binnen de kortste keren uitverkocht is wat ik met andere producten ook wel s gezien heb zoals de Immortal Gold en de GOE 1.0...

Mooie foto op de site van Vuurwerk Giezen:

470.1415987816.jpeg

Hmm.. indien ze zo moeten komen te staan zoals op de foto, dan denk ik dat we een probleem zullen gaan krijgen om deze op een fatsoenlijke manier door te lonten.

dit is wel echt een show.

genieten met een glaasje champagne en even helemaal erin verdwijnen.
Erg divers leuk die verschillende schietrichtingen.

een show in een box.

alleen de prijs en dan haak ik toch echt af. 250 euries heleboel geld in 1 keer.
ik persoonlijk vind 250 voor 1 box echt teveel.

De box is zeker niet verkeerd. Toch jammer van die salutes.....op het (china) filmpje was dat veel beter maar dat was inderdaad (zoals ik al dacht) onmogelijk.

Vind m ook tegenvallend gezien hoe die presteerde gister bij Ano. Toch jammer van die salutes op dat china filmpje... Waarom is dat toch? Je word alleen maar weer teleurgesteld. snap het niet...:cry:

vind hem op het laatste filmpje ook zwaar tegenvallen en helemaal voor die prijs.

effecten lijken me inderdaag erg klein, aan de andere kant het is wel 60 tot 100 meter afstand.

Back
Bovenaan