Big Bazar vuurwerk 2015 topic!

Bij ons hier in Zoetermeer waren de combi-assorti's al helemaal op.. Wilde wat bijhalen maar lag niets meer.. Weet iemand (van vorig jaar) of ze aangevuld worden of is het op=op?

Ben bij Action en Big Bazar geweest.
Bij Big Bazar Amersfoort hadden ze alleen nog sterretjes en party popper pakketten liggen... Achter hadden ze ook niks meer. Dan maar naar de Action, door de regen en wind heen, hier hadden ze nog wel spul liggen alleen de grondbloemen waren uitverkocht. Het "spacer" pakketje zag er niet echt aantrekkelijk uit dus dan maar het fonteinpakketje van 6 euro meegenomen naar de kassa.

Het verbaast me dat er nog steeds winkels zijn die het niet snappen:
Cat. 1 = 12 jaar
Cat. 2 = 16 jaar
Cat. 3 = 18 jaar
Meneer de kassaman wou me het niet meegeven omdat ik perse 16 moest zijn voor een stuk vuurwerk waar op de achterkant staat "VANAF 12 JAAR". Balen. Nog een discussie gehad met meneer kassaman maar hij kon niks anders zeggen dan dat de action de "nieuwe" regel volgt en het pas vanaf 16 jaar mocht gekocht worden. Met lege handen, weer door de regen en windkracht 100, naar huis gegaan.

Bedoelt hij met een "nieuwe" regel dat de action zelf een regel in heeft gevoerd (wat volgens mij niet mag), of hebben ze gewoon niet goed op politie . nl gekeken? :rolleyes:

Vandaag was het weer aangevuld bij big bazar amersfoort! :
Helaas geen combi pakketjes.
IMG_0266.jpg
Nu wachten totdat de aldi weer verkoopt, dan ben ik helemaal blij.

Vandaag even langs de Big Bazar geweest in Almere. Fonteinen pakketje meegenomen:

20151201_192622.jpg

Die fluit was echt idioot hard :bonk:! Er zijn een paar filmpjes gemaakt voor de geïnteresseerden....

Hierbij de filmpjes:

Blue and green colors:

Loud whistle:

Silver crackling:

White strobe:
https://youtu.be/ZMXgGpPUF7A

Ik heb nog 2 fonteintjes over (Tri Color Fountain), denk dat ik die morgenavond afsteek en daar ook ff een filmpje van maak :)

Bij Big bazar in Hengelo hadden ze alleen die pakketjes met wondertollen/ balls en stromboli's en dan knetterlinten, dat pakket met die 6 fonteinen niet.

helaas dat pakket met 6 potten niet

Back
Bovenaan