Big Bazar vuurwerk 2015 topic!

Aldi spul is echt TOP en je krijgt voor bet geld ook nog eens heel veel. Knetterlinten zo hard, niet normaal. Leg je alles op een hoop dan denk je dat je een 100k afsteekt. En de fonteinen mogen er ook wel zijn. Ik hou het mooi in de gaten want dan koop ik daar ook weer wat van. Kan ik toch gewoon overdag nog onbezorgd gaan stoken. :)

Ja echt hé, die knetterlinten zijn bizar. Ik rolde er een aantal op elkaar op, en dichttapen. Lontje aan en echt, wat een geweld :P

Ja echt hé, die knetterlinten zijn bizar. Ik rolde er een aantal op elkaar op, en dichttapen. Lontje aan en echt, wat een geweld :P

Ik heb vorig jaar een 10:00 project gemaakt met fonteinen en knetterlint van de Aldi :)
Eerst alle fonteinen doorgelont met het knetterlint en vervolgens allemaal knetterlinten tegelijk :)

hier in Rotterdam Alexandrium(winkelcentrum) nog niks altans ik heb het niet gevonden en 2 man personeel snapte mij niet helemaal volgens mij : wij zijn geen vuurwerkwinkel meneer dat mag ook niet verkocht worden nog :bonk:

hier in Rotterdam Alexandrium(winkelcentrum) nog niks altans ik heb het niet gevonden en 2 man personeel snapte mij niet helemaal volgens mij : wij zijn geen vuurwerkwinkel meneer dat mag ook niet verkocht worden nog :bonk:

Bij veel mensen is het nog bekend als "fop- en shertsvuurwerk," misschien dat je daar wat meer succes mee gehad zou hebben?

In ieder geval blijkt de voorraad per winkel te verschillen, het enige wat je kan doen is even kijken of ze het toevallig in de schappen hebben liggen.

ik zal eens een belronde doen naar omliggende winkels, ben ook weer benieuwd naar het aanbod in aanstekers dit jaar, heb er 2 besteld via ebay voor een prikkie maar meestal kunnen dit soort winkels er ook wat van

nou na 4 winkels hier gebeld te hebben allemaal dezelfde conclusie:
staat achter, 1,5-2 weken voordat ze het in de winkel zetten. nogal apart aangezien ik andere winkels in Nederland zie die het al tijdje hebben staan!.

Het is eigenlijk een 'creme brulee brander' maar zijn erg goed voor vuurwerk.
Je kan het idd een windaansteker noemen, en ze zijn bij te vullen.

Het is eigenlijk een 'creme brulee brander' maar zijn erg goed voor vuurwerk.
Je kan het idd een windaansteker noemen, en ze zijn bij te vullen.

Hoe lang gaat hij mee? Ik ga er zo denk ik een halen, haal ik gelijk even een pakketje bij Big Bazar om m te testen :D

ik doe er al 2 jaar mee, ga nu mijn 3e jaar in en ik moet zeggen fantastich!
vooral makkelijk dat ie aanblijft gewoon.

Cat. 1 vuurwerk in de Koopgoot? Bij welke winkel? :D
Er zit in ieder geval geen Big Bazar geloof ik.

Ik ga zo even dat fonteinenpakket halen in Apeldoorn, zijn er verder nog aanraders bij Big Bazar (knetterlinten enz. haal ik bij de Aldi als die weer gaan verkopen)?

hey man je hoeft niet tekijken het ligt er ik was er vanmiddag in leeuwarden:bye:

Hee, Weet niet waar je hebt zien liggen dan? Ben een aantal keer door de winkel gegaan en het lag nergens. Ook vandaag weer wezen kijken maar weer lag er niks.
Maar toen was ik bij de uitgang, en wat stond daar:
20151028_141646.jpg
20151028_141655.jpg
Dus vanaf morgen in Leeuwarden heren! :cool:

Back
Bovenaan