Big Bazar vuurwerk 2015 topic!

Helaas is Big bazar op zuidplein nog in een verbouwing, ze hebben het wel binnen gekregen.

Ik was net in Den Haag, ben even bij de Big Bazar in het centrum gaan kijken. Afgezien van de fonteinen heb ik alles zien liggen. (het pakketje van 1.65 was bijna op, maar zal nog wel aangevuld worden.)
Ik vraag me trouwens af hoe die knetterlinten als cat. 1 op de markt gebracht mogen worden. Volgens de verpakking is de kruitinhoud 7.5 gram per stuk, terwijl in het Vuurwerkbesluit staat dat knetterpellets (ik neem aan dat ze daaronder vallen) maar 3 gram mogen bevatten. Weet iemand hier meer van?

Ik was gisteren in de BB te Zoetermeer, en daar lag nog niets. Morgen ga ik misschien weer langs (ik moet daar in de buurt zijn) maar ik verwacht nog niets. Ik denk dat ze wachten totdat het december is. Raar dat in sommige filialen alles al bijna op is terwijl ik hier nog niets gezien heb.

Dat fonteinenpakketje stelde volgens mij niet zoveel voor, ik had ergens een filmpje op youtube gezien. Die zoek ik even op.

Edit: gevonden. Filmpje is niet van mij, en de muziek is een beetje storend, maar ach. De fonteintjes starten rond 1:55.

Zijn inderdaad maar kort en hebben niet echt spannende effecten. Gelukkig niet te duur.

Laatst bewerkt:
In Zoetermeer ligt nu ook vuurwerk. Heb gelijk twee pakken grondassorti meegenomen. Doet het leuk, moet ik zeggen.

Laatst bewerkt:
Je hoort het niet geheel goed, maar Big Bazar knettert gewoon net wat harder. Grondbloemen zijn ook duidelijk te zien doen het een stuk beter.

Maar komt het beide van gbv? Aldi spul komt van Lesli? Dus als dat wellicht weer komt een nieuwe vergelijkingsvideo ;)

Back
Bovenaan