Big Bazar vuurwerk 2015 topic!

dat klopt ik was alleen vergeten te zeggen dat je even erom moest vragen of ze het wouden pakken ze hadden het vrijdag al binnen ? want het was de bedoeling dat alle big bazar ketens het op de zelfde dag zouden verkopen.

Verschil zit ook in merk. Aldi is vanuit lesli als ik het goed heb onthouden. En bigbazar van vuurwerkland. Wel is de aldi iets minder dan de a kwaliteit lesli cat1 spul van bijvoorbeeld de welkoop. Maar als je de prijs erbij pakt. Dan kan dat ook niet anders. En kijk je over kleine dingen als een minder krachtige balletje of aan elkaar geplakte knetterlinten niet na. :)

volgens mij is het bij de big bazar van gbv-weco en niet van vuurwerkvisie

ja dat verhaal over dezelfde dag verkopen klopt, Altans wat andere winkeleigenaren mij lieten weten is dat het nog lang niet in de winkel hoort te liggen eigenlijk pas week 2 november op ze vroegst en december zou er echt mee geadverteerd worden etc etc. dit is bevestigd door 3 winkels, (Alexandrium, Koperwiek Capelle , en het lage land Rotterdam) ook bij andere winkels hier in de buurt niet helaas.
als er iemand weet waar ik het kan krijgen zo dichtbij mogelijk graag! . mijn jongere broertjes staan van ongeluk te Kouwen op oude lucifer houtjes ze houden het niet langer!:sad::bonk: hahaha

de meeste winkels hebben het binnen gekregen maar verwerken het nog niet in de winkel, dit omdat er nog geen ruimte is. als Halloween voorbij is gaat het de winkel in. dit zijn ieder geval de instructies van het hk.

Bij twee Big Bazars langsgeweest! Die knetterlinten en knetterballen gaan als een malle! Er lag nog welgeteld 1 zakje knetterballen! :bonk:

In Apeldoorn liggen de knetterballen en linten gewoon in de winkel, om de pakketten moet je even vragen :)
Heb meteen 2 van die creme brulee branders bij de Action gehaald :)

dat klinkt beter! tegen mij zeggen ze keer op keer winkel na winkel dat ze het nog niet mogen uitgeven. ook al zag ja geef nou maar even 1 pakketje joh niet zo moeilijk. maargoed ik snap het wel alleen beetje apart dat andere winkels het al tijdje hebben liggen hahahah.

dat klinkt beter! tegen mij zeggen ze keer op keer winkel na winkel dat ze het nog niet mogen uitgeven. ook al zag ja geef nou maar even 1 pakketje joh niet zo moeilijk. maargoed ik snap het wel alleen beetje apart dat andere winkels het al tijdje hebben liggen hahahah.

Heeft denk ik puur te maken hoe de pet van de manager staat van de betreffende winkel.
De ene denk, ik mik, nee ik laat de mik in de winkel zetten, zodat het niet meer in de weg staat in de opslag.
De andere denkt, ik moet wachten van Big Bazar NL totdat het 1 november, 1 december, 1 januari :blink: is.

ja heb 4 filialen aan de lijn gehad maargoed mijn hoop is dan gevestigd op maandag 2 november hahaha, dan maar even online wat zooi besteld alvast .

In Veenendaal niks te zien.
Ik heb nog gevraagd of ze sterretjes hadden.
Krijg je als antwoord, wat zijn sterretjes meneer. (Waar gaat de wereld toe naar toe.:mad:)
Ja, vuurwerk, nee dat hebben we niet.

Iemand ervaring met dat fonteinpakketje?

Anders wacht ik liever nog op de assortimenten van de Action die ze afgelopen jaar ook al hadden (als ze diezelfde al krijgen dit jaar). :)

Back
Bovenaan