gold-member
VWC lid
dat klopt ik was alleen vergeten te zeggen dat je even erom moest vragen of ze het wouden pakken ze hadden het vrijdag al binnen ? want het was de bedoeling dat alle big bazar ketens het op de zelfde dag zouden verkopen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verschil zit ook in merk. Aldi is vanuit lesli als ik het goed heb onthouden. En bigbazar van vuurwerkland. Wel is de aldi iets minder dan de a kwaliteit lesli cat1 spul van bijvoorbeeld de welkoop. Maar als je de prijs erbij pakt. Dan kan dat ook niet anders. En kijk je over kleine dingen als een minder krachtige balletje of aan elkaar geplakte knetterlinten niet na.![]()
dat klinkt beter! tegen mij zeggen ze keer op keer winkel na winkel dat ze het nog niet mogen uitgeven. ook al zag ja geef nou maar even 1 pakketje joh niet zo moeilijk. maargoed ik snap het wel alleen beetje apart dat andere winkels het al tijdje hebben liggen hahahah.
Waar in de Koopgoot is het te koop? Woon er vlakbij, en wat cat. 1 is wel welkomIk weet dat je het in Rotterdam Koopgoot al kan halen.
Spulletjes van de Lidl waren goed. Iemand een idee wanneer dit komt?Iemand ervaring met dat fonteinpakketje?
Anders wacht ik liever nog op de assortimenten van de Action die ze afgelopen jaar ook al hadden (als ze diezelfde al krijgen dit jaar).![]()
Spulletjes van de Lidl waren goed. Iemand een idee wanneer dit komt?