Collectiefoto's 2015/2016

Gave collecties hoor allemaal. Maar niemand bang voor politie met die hoeveelheden? Weet nog wel vorig jaar dat er een paar zijn gepakt met te veel kilo's nl consumenten vuurwerk.

image.jpg

Dit is het geworden!
De boxen zijn:
Royal phantom en wonderful world
Pangu garden party 2

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    176,9 KB · Weergaven: 0
Ff wat bijgekocht :D
Collectie2.jpg
Katan - 1307 - Lady Cracker X1
Katan - 1122 - Romeinse Kaars 10 X2
Schuurmans - 201 - Luchthuilers X2
Vuurwerktotaal - 1717 - 500 Schots Rol X1

Mooie collecties allemaal en of het nouw veel of weinig is doet niet ter zake mensen!Ik zie een hoop mensen zich verontschuldigen,doe NIETZO gek!Het gaat om de intensie luitjes en wat jouw portomonnee kan missen,dus laat Maar zien hoor jullie collecties want ik geniet d'r van en met mij veel meer mensen :D

Mijn collectie is ook compleet.
Alleen jammer dat de goe2 uit 6 zelfde cakes bestaat bij mij..

Laatst bewerkt:
Gave collecties hoor allemaal. Maar niemand bang voor politie met die hoeveelheden? Weet nog wel vorig jaar dat er een paar zijn gepakt met te veel kilo's nl consumenten vuurwerk.

Ja ik toch wel een beetje. Ik probeer mijn collectie dan ook wat te spreiden over een aantal huishoudens :D , maar misschien overdrijf ik wel.

De eerste drie bestellingen staan in huis, morgenochtend nog eentje ophalen. Daarna zal ik ook even een foto met wat betere kwaliteit maken!

Bijlagen

• IMG-20151230-WA0007.jpg
    IMG-20151230-WA0007.jpg
    171,6 KB · Weergaven: 0

Denk dat als mijn collectie compleet is dat ik wel over de 25kg zit. Mocht de politie langskomen dan mogen ze pas naar binnen met een huiszoekings/dwang -bevel, maar zou niet weten waarom de politie een kijkje zou komen nemen, ik loop nou niet de heledag met dozen te sjouwen in de straat en mijn buren vinden vuurwerk ook wel leuk om te kijken en nooit negatieve reacties gehad.

Ik stel de vraag ook maar even hier, aangezien ik niet weet waar ik hem anders moet stellen. Ik was aan het kijken bij mijn vuurwerk, toen ik opeens op de pijlen zag staan: NEM = 32g en NEM = 16g. Wat wordt hier precies mee bedoelt?? Is dat het kruitgewicht?? Want dan ben ik flink genaaid :frusty:

Back
Bovenaan