Big 19

Zoals elk jaar had ik weer een karton Big19 per 2 doorgelont. Blijven geweldige cakes! 0:00 waardig met de burst en grote boeketten.

ik had dit jaar de Lucky no. 19 , wat een dingen zijn dit zeg ! voor 120 euro een karton af kunnen nemen en was het geld dubbel en dwars waard!

Nog steeds een van de betere 19 schots assortimenten qua prijs en kwaliteit! Dit jaar maar weer eens Extreme Salute of Fairytail assortiment nemen! Bijgaand nog een kleine compilatie gemaakt van telkens 2 cakes tegelijk!

Wat een prachtig assortiment! Absurd harde en grote effecten. persoonlijk vind ik ik ze mooier dan de Fairy Tails.. afgaand op de filmpjes.

Wat een prachtig assortiment! Absurd harde en grote effecten. persoonlijk vind ik ik ze mooier dan de Fairy Tails.. afgaand op de filmpjes.

Ik persoonlijk vind het fairytailass. mooier. Ik heb beide assortimenten namelijk gehad en van dit assortiment zijn de effecten toch strakker en mooier en ze blijven langer hangen.

In het volgende filmpje van 0316 Pyro kun je ze mooi met elkaar vergelijken:

Vind de fairytail er met kop en schouders bovenuit steken. Helderder, grotere boeketten, constanter en blijft langer hangen. Is wel wat duurder dus snap dat sommige mensen liever de big 19 kiezen

In het volgende filmpje van 0316 Pyro kun je ze mooi met elkaar vergelijken:

Bedankt voor het delen van mijn film, Fred. Op de video is inderdaad mooi duidelijk dat het Fairytail assortiment beter is uitgewerkt. Echter is het Big19 assortiment weer goedkoper te krijgen. Ga voor kwaliteit of kwantiteit.

Bedankt voor het filmpje om te vergelijken! De fairy tails zijn ook prachtig maar inderdaad weer een stuk duurder. Dat word nog lastig beslissen tussen deze 2 want wil graag weer 2 19 schots assortimenten, het Brasilian assortiment van Pangu staat al op m'n lijst.

Ik gebruik deze assortimenten eigenlijk alleen voor in de finale.
Zou dan zeker voor de Big 19 gaan ipv Fairytail.

Ik vind de effecten van de fairytale minder "standaard" dan die van de big 19, maar qua prijs/ kwaliteit is big 19 beter

Heb zelf de big19 cakes al meerdere malen gebruikt voor mijn finale.
Echt mooi spul en al helemaal voor het geld dus ik zou zeggen de big19.

Ik ook Wesley. Ik gebruik een karton (12) Big19 in de finale van mijn show. Verder maak ik vaak cakeboxen van de 19sh cakes :D

Waar zijn deze nog te koop voor een aantrekkelijke prijs?
(Zijn er nog verkooppunten in Overijssel?)

Tip voor komend jaar misschien, Valk big 19. Een rubro omlabeling van deze serie speciaal voor Valk-vuurwerk in nijverdal/rijssen. In de kartonverkoop maar 110 voor 12 cakes.

Tip voor komend jaar misschien, Valk big 19. Een rubro omlabeling van deze serie speciaal voor Valk-vuurwerk in nijverdal/rijssen. In de kartonverkoop maar 110 voor 12 cakes.

Ze zijn per karton alleen in nijverdal verkrijgbaar, daar hebben ze vwpd zitten. 110 is alleen in januari

Back
Bovenaan