Big 19

Ik heb eigenlijk weinig van dit product gezien in freakacties, dus deze was geloof ik dit jaar niet goed leverbaar bij Wolff? Het is toch een product wat er langer mee gaat en zich nog goed staande kan houden tegenover andere cakes. Al vind ik persoonlijk de versie van Rubro ( dus de gene die bij Valk en VuurwerkOutlet verkrijgbaar zijn ) wel een stuk mooier! Beoordeeld vanaf filmpjes dan.

Deze na alle lovende reacties gekocht.
Maar helaas was dit voor mij wel een tegenvaller.
Had dit jaat als vergelijkings matriaal het volgende.
Buurtass xxl-Rubro
Happyhardcore-Evo
Fairytale-evo
Willowtime-Broekhoff
En een van Zena/Herlat waar ik naam van kwijt ben.
Maar dit was echt de minste.
Wel de ena goedkoopste maat toch is dit een product die voor mij er niet meer bij zit volgend jaar.
Misschien is dit setje gewoon achterhaald

Dit was dit jaar voor mij ook een tegenvaller, de 2e keer dat ik deze had maar lijken behoorlijk achteruit gegaan bij batch 2017.. Zaten er een aantal tussen tussen die goed presteerde maar de anderen hadden hele kleine boeketten, erg jammer!

Ik had er 1 cake bij zitten die iets minder presteerde, maar de rest ging prima.
Moet wel bekennen dat ik vrijwel alles per 2 of 3 tegelijk heb afgestoken.

Maar ook alleen blijven het voor die ca. Euro 10,00 per stuk gewoon sterke cakes.
En ja, had daarnaast ook Brasilian Box, Buurt Assortiment XXL.
Qua tempo schiet de Valk Big 19 individueel gezien net te langzaam naar mijn smaak, maar qua borst en effect grootte prima in orde.

Misschien nog wat te vochtig ?? Wil deze toch een keer in me collectie hebben.
Als ik bijvoorbeeld kijk op dit filmpje van spanischcracker komt die toch wel goed over.

Alleen weet ik niet of dit de 2017 batch is.

Misschien nog wat te vochtig ?? Wil deze toch een keer in me collectie hebben.
Als ik bijvoorbeeld kijk op dit filmpje van spanischcracker komt die toch wel goed over.

Alleen weet ik niet of dit de 2017 batch is.

Dit ziet er niet uit als de Big19 zeker het laatste stukje niet,, ik had in ieder geval iets heel anders en presteerde stukken minder..

Ja ik las het net inderdaad in zijn video topic.. De laatste cake is natuurlijk ook de happy Q volgens mij. Jammer dat dit assortiment niet in de smaak is gevallen bij de meeste. Ik laat hem nog even staan dan.

Gek ik heb de "16 en "17 geschoten. Geen verschil. Beide dikke prima

Jha ik had ze ook en dit jaar weer 2 kartons Big 19 en voor de verandering 4x fairytle ass en 2 x brassilian box ben benieuwd 54 potten in waaier vorm als 22uur project

Zijn deze nog steeds prima vandaag de dag ? Laatste jaren de versie van rubro gehad maar overweeg deze weer eens aangezien ze dezelfde prijs zijn.

Je vergelijkt vvk prijzen met freakprijzen. Buurt assorti is vaak 60-70 voor 6 stuks in de freakactie, hoewel ik ze al tijden niet meer gezien heb.

Ik heb de prijzen van een lokale winkelier vergeleken en die hanteert zeker geen freakprijzen.
100 euro Buurtassortiment, 120 euro Big 19. Hij verkoopt ze niet meer, maar dat waren de prijzen.

Back
Bovenaan