Big 19

Voor dit jaar alvast een karton veilig gesteld bij Pyro freaks Huizen. Hier mijn film van 6 stuks Big 19 twee aan twee geschoten.

Ja! Dit is al jaren een topper en iedereen die aan mij vraag.. ik moet voor een schappelijke prijs een set cakes hebben raad ik deze aan. Zijn ze gegarandeerd snel klaar en voorzien van goed vuurwerk.

Ik Had er dit jaar 5 karton van met de stookmaten en ik denk dat we dat dit jaar gewoon weer gaan doen.

Dames en heren...

Hoe verleidelijk en goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling om in producttopics reclame te maken voor specifieke winkels. Het staat winkeliers vrij om in hun actie topics allerlei producten aan te prijzen, maar niet hier.

Zoals Kwintos al aangaf zijn er 2 varianten in omloop van de Big-19, die van Wolff en die van Rubro...

Dames en heren...

Hoe verleidelijk en goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling om in producttopics reclame te maken voor specifieke winkels. Het staat winkeliers vrij om in hun actie topics allerlei producten aan te prijzen, maar niet hier.

Zoals Kwintos al aangaf zijn er 2 varianten in omloop van de Big-19, die van Wolff en die van Rubro...

vreemd, want hoe weten mensen dan waar je producten kunnen kopen?
dan kan je dat wel in elke topic aangeven dat leden niet mogen vertellen waar een product te koop is...
beetje vreemd.

Ik begrijp je punt sjon, maar een reactie van 30 verkooppunten op ieder topic is ook weinig zinvol. De big-19 is niet bepaald een exotisch product dat moeilijk verkrijbaar is. Vrijwel elke freakwinkel heeft het wel in zijn assortiment zitten.

Ik begrijp je punt sjon, maar een reactie van 30 verkooppunten op ieder topic is ook weinig zinvol. De big-19 is niet bepaald een exotisch product dat moeilijk verkrijbaar is. Vrijwel elke freakwinkel heeft het wel in zijn assortiment zitten.

Ik gaf alleen als mede liefhebber een hint, er was totaal geen sprake van belangenverstrengeling... :D

Ik snap je punt. Wist trouwens niet dat Rubro ook een Big19 in omloop heeft. Heet die exact Big19 of is het eenzelfde product met een andere naam?

Zowel Wolff als Rubro twee verschillende Big 19 varianten? Een beetje ver gezocht. De Big 19 is van Wolff en het Buurt Assortiment is van Rubro. Twee verschillende series, net als Pangu de Brasilian Box heeft. Zo zijn er nog wel enkele. De enige overeenkomsten zijn dat alle drie de series uit zes cakes bestaan en 19 shots bevatten. Voor de rest zijn ze allemaal verschillend.

Zowel Wolff als Rubro twee verschillende Big 19 varianten? Een beetje ver gezocht. De Big 19 is van Wolff en het Buurt Assortiment is van Rubro. Twee verschillende series, net als Pangu de Brasilian Box heeft. Zo zijn er nog wel enkele. De enige overeenkomsten zijn dat alle drie de series uit zes cakes bestaan en 19 shots bevatten. Voor de rest zijn ze allemaal verschillend.

Rubro heeft voor twee winkels een assortiment gemaakt gelijk aan de Big 19,

Valk heeft ook de big 19 is een omlabeling van Rubro.

360.jpg

Volgens mij hebben wij nog wat van jou te goed :rolleyes:

Dat klopt helemaal!! Was ik helemaal vergeten, hier is die dan als nog:D

Het is gefilmd met een mobiele telefoon, dus geen hele goede kwaliteit. Vanaf 42 seconden begint er ook nog een bak van de buren doorheen te schieten dus erg overzichtelijk is het dan ook niet meer .. Maar de lucht is we lekker gevuld:cool:
heb ze als volgt doorgelont: 3x I-shape, 3x W-shape en 4x I-shape.

Ik zie dat ik wat telaat met deze vraag kom omdat er het een en ander verwijderd is uit dit topic.. Normaal gesproken had ik rond deze tijd natuurlijk al mn bestelling al gedaan, maar ik weet nog maar kort dat ik vrij ben met oud en nieuw..
Nu de vraag, weet iemand een adres liefst regio rotterdam waar ik nu nog een redelijk geprijsde karton kan krijgen? Ik ga ook richting steenbergen mocht daar in de buurt wat te krijgen zijn.
Als het niet in dit topic mag graag een pb!

Back
Bovenaan