Big 19

De dozen Big 19 die momenteel worden aangeboden door de winkeliers blijken gewoon productie van 2013 te zijn met CE, dus geen oude voorraden.

En nog steeds horende bij de Space Collection, Mike?

Als ze aangeboden worden zoals op de afbeeldingen en als de "bekende Big 19", dan ga ik daar wel vanuit. Heb zelf vanuit Wolff niet vernomen dat het anders zou worden.

Ter bevestiging van Wolff zojuist: ja, gewoon zoals de Big 19 bekend is, de Space Collection bestaat niet (volledig) meer, maar deze is dus in zijn vertrouwde vorm en uiterlijk!

Laatst bewerkt:
Had een heel verhaal opgeschreven. Maar weer weggehaald, want was eigenlijk exact hetzelfde als Mattenfreak vermelde. Vertrouwde vorm en uiterlijk. En ze zijn gelijk aan de Super 6-19. Persoonlijk vind ik de Space Collection lables wel wat hebben.

Laatst bewerkt:
Als ze aangeboden worden zoals op de afbeeldingen en als de "bekende Big 19", dan ga ik daar wel vanuit. Heb zelf vanuit Wolff niet vernomen dat het anders zou worden.

Ter bevestiging van Wolff zojuist: ja, gewoon zoals de Big 19 bekend is, de Space Collection bestaat niet (volledig) meer, maar deze is dus in zijn vertrouwde vorm en uiterlijk!

Daar leid ik uit af dat de Big 19 van dit jaar bij Valk (vuurwerkperdoos) gelijk zijn aan onderstaande filmen. Klopt dit?

Space Warp
Black Hole
Sunburst
Space Odysee
Stardurst
Oeeo Space

Nee dat klopt niet ze zijn gelijk aan de super 6-19.
Ah dat is een kleine domper... dan zitten ze weer vol met die crackling. De producten op mijn eerder gequote filmpjes staan mij namelijk iets meer aan.

Des al niet te min heb ik dan nog steeds een prima een setje cakes, die ik samen de ES 3.0 kan combineren.

En vorig jaar niet? Toen had ik wel die Space labels, maar was het ook een productiejaar (2011/12) dat ik dacht, heey dit lijkt me geen restpartij.

Nee klopt de labels blijven gewoon zoals de oude big 19,alleen die inhoud is veranderd.
Zijn ook geen restpartijen ik had ook een karton uit 2011/12 inderdaad.:wink:

Dan wordt het dus deze? Als dat zo is ga ik er geen karton van bestellen. In vrijwel elke cake crackling.. dat wordt ook eentonig. Misschien dan toch maar voor de China by Night gaat.

Ik vind het op alle filmpjes hele dikke bakken. Probleem in deze vind ik de prijs. Bijvoorbeeld bij Valk. 125 voor 6 stuks...terwijl een buurtassoritment (wat in mijn idee ook fantastische cakes zijn) er net geen 100 euro kost.
Zijn deze dan die 25 extra euro's wel waard? De set van Rubro is naar mijn idee veel gevarieerder.

Ik vind het op alle filmpjes hele dikke bakken. Probleem in deze vind ik de prijs. Bijvoorbeeld bij Valk. 125 voor 6 stuks...terwijl een buurtassoritment (wat in mijn idee ook fantastische cakes zijn) er net geen 100 euro kost.
Zijn deze dan die 25 extra euro's wel waard? De set van Rubro is naar mijn idee veel gevarieerder.

Bij valk zijn het 12 cakes voor 125 euro héh ;-) Een karton dus.

voor de liefhebbers een unboxing van de big19, ik heb hem wederom weer besteld voor dit jaar. €10,40 per cake kan je niks van zeggen en nog legaal ook.
Foto800-MDZMLTU4.jpg

Foto800-J4DW4T8Q.jpg

Foto800-FRCT3H6M.jpg

Foto800-JADSLIS3.jpg

Back
Bovenaan