Big 19

ook hier een poging wagen... :

Iemand nog belang om 2 karton BIG19 tegen kostprijs (€120 per karton) van mij over te nemen??
Stuur me dan even een PM...

Overname kan bij Valk (ik ben er sowieso 28e in de ochtend, ook ivm andere bestellingen)
Of je kan het ook in Friesland bij mij zelf overnemen.. dan haal ik ze eerst zelf op (ben er toch)

Wat is de reden waarom je de big19 niet meer wil hebben?

ik kom er net achter dat ze éxact 't zelfde zijn als de ES. De ES heb ik vorig jaar al 2 karton van geschoten.
Erg mooi, dat zeker, maar dit jaar wil ik wat anders. Verandering van spijs doet eten ;)

mocht t niet lukken dan houd ik ze gewoon zelf. Blijven top cakes ! Vooral per 3 of meer..

Heeft iemand ook enig idee welk nummer dan bijvoorbeeld van de extreme salute, welke naam op de big 19 is dan? Is namelijk wel handig met doorlonten. Op de extreme salutes staan de nummers: B-1 t/m B-6. Maar ik kan bij de big 19 momenteel nog lastig zien welke pot nou welk effect heeft, buiten dat momenteel al lang verouderde filmpje. Iemand enig idee? Zou er enorm mee geholpen zijn!

even naar de nieuwe pagina verplaatst:

ook hier een poging wagen... :

Iemand nog belang om 2 karton BIG19 tegen kostprijs (€120 per karton) van mij over te nemen??
Stuur me dan even een PM...

Overname kan bij Valk (ik ben er sowieso 28e in de ochtend, ook ivm andere bestellingen)
Of je kan het ook in Friesland/Groningen bij mij zelf overnemen.. dan haal ik ze eerst zelf op (ben er toch)

ik kom er net achter dat ze éxact 't zelfde zijn als de ES. De ES heb ik vorig jaar al 2 karton van geschoten.
Erg mooi, dat zeker, maar dit jaar wil ik wat anders. Verandering van spijs doet eten ;)

mocht t niet lukken dan houd ik ze gewoon zelf. Blijven top cakes ! Vooral per 3 of meer..

Ligt eraan welke ES.
De ES van Valk zijn van VuurwerkTotaal, iig vorig jaar, de ES van Wolff zijn inderdaad dezelfde als de Big 19.

Heeft iemand ook enig idee welk nummer dan bijvoorbeeld van de extreme salute, welke naam op de big 19 is dan? Is namelijk wel handig met doorlonten. Op de extreme salutes staan de nummers: B-1 t/m B-6. Maar ik kan bij de big 19 momenteel nog lastig zien welke pot nou welk effect heeft, buiten dat momenteel al lang verouderde filmpje. Iemand enig idee? Zou er enorm mee geholpen zijn!

Ben ik trouwens ook wel benieuwd naar... Iemand enig idee?

ben weer lekker wezen knutselen.

Foto-J4DW4T8Q.jpg

Foto-FRCT3H6M.jpg

Daar zijn ze dan, eindelijk zien ze het licht.
Foto-JADSLIS3.jpg

Mooie potten voor na 0:00. Burst was harder dan andere potten in de straat en de effecten groots. De finale maakt het af!

Deze cakes blijven mijn favoriet. Snoeiharde burst, grote en gevarieerde effecten en prachtige prijs als je ze per karton kan kopen. Heb ze per 2 geschoten, en dat geeft echt heerlijk geweld. De burst komt bijna overal boven uit, heerlijk!

:Dtop potten en zo als hier boven beschreven heerlijke burst voor deze 260grammers die menig 500 grammer er dik uitbliezen kwa knal en boeket grote

Wat me wederom op viel is dat de big 19 lager aan de grond burst heeft tov andere cakes waardoor het allemaal nog mooier is.

Klopt pyroboy, dat viel mij dit jaar ook meer op dan vorig jaar.
Ze gaan niet heel hoog, waardoor het boeket des te groter lijkt.
Op zich prima hoor, maar we hadden wel enkele sterren die op de grond kwamen.

Had een karton van deze topcakes en nog 5 over van vorig jaar. Heb er maar een paar los gesxhoten want vond ze toch wat traag. De rest lekker met een fakkel meerdere tegelijk gedaan. Blijven toxh wel topcakes met grote boeketten en harde burst. Hoop dat valk ze nog vele jaren gaat verkopen

Back
Bovenaan