Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ook hier een poging wagen... :
Iemand nog belang om 2 karton BIG19 tegen kostprijs (€120 per karton) van mij over te nemen??
Stuur me dan even een PM...
Overname kan bij Valk (ik ben er sowieso 28e in de ochtend, ook ivm andere bestellingen)
Of je kan het ook in Friesland bij mij zelf overnemen.. dan haal ik ze eerst zelf op (ben er toch)
heb nog gekeken of ik er een foto van had maar helaas. aardige doos 1,20 bij 60 ergens die richting denk ik
Heb 6 dozen besteld. Gaat dit passen in een Opel astra station?
ik kom er net achter dat ze éxact 't zelfde zijn als de ES. De ES heb ik vorig jaar al 2 karton van geschoten.
Erg mooi, dat zeker, maar dit jaar wil ik wat anders. Verandering van spijs doet eten
mocht t niet lukken dan houd ik ze gewoon zelf. Blijven top cakes ! Vooral per 3 of meer..
Heeft iemand ook enig idee welk nummer dan bijvoorbeeld van de extreme salute, welke naam op de big 19 is dan? Is namelijk wel handig met doorlonten. Op de extreme salutes staan de nummers: B-1 t/m B-6. Maar ik kan bij de big 19 momenteel nog lastig zien welke pot nou welk effect heeft, buiten dat momenteel al lang verouderde filmpje. Iemand enig idee? Zou er enorm mee geholpen zijn!
top potten en zo als hier boven beschreven heerlijke burst voor deze 260grammers die menig 500 grammer er dik uitbliezen kwa knal en boeket grote
Wat me wederom op viel is dat de big 19 lager aan de grond burst heeft tov andere cakes waardoor het allemaal nog mooier is.