Big 19

Het lijkt dat men de Big 19 prefereert boven de Super 6-19. Waarom is dit? De assortimenten zijn toch identiek aan elkaar?

Het lijkt dat men de Big 19 prefereert boven de Super 6-19. Waarom is dit? De assortimenten zijn toch identiek aan elkaar?

Misschien omdat deze per 6 worden aangeboden (tegenwoordig) voor onder de 100 euro.En de Big-19 per 12 wordt aangeboden voor rond de 120?
Lijkt mij stug dat mensen deze kopen om de etiketten:rolleyes:.

De Super 6-19 is er uit, alleen nog maar voorraad van vorig jaar. Dit vertelde een verkooppunt.

Ook is de Big 19 vaak goedkoper, waarom weet ik niet. Maar daarom kocht ik zelf ook altijd die.

Big 19 is per 12 stuks, en goedkoper... blijven toppertjes met harde bursts.
Deze knallen veel andere cakes er gewoon nog lekker uit.

Knoop er 6 aan elkaar en gaan.

De Super 6-19 is er uit, alleen nog maar voorraad van vorig jaar. Dit vertelde een verkooppunt.

Ook is de Big 19 vaak goedkoper, waarom weet ik niet. Maar daarom kocht ik zelf ook altijd die.

Vaak werd ook de Super 6-19 met de gewone verkoopdagen aangeboden voor een belachelijke prijs volgens mij ging dat richting de 200 euro. Niet te doen voor de gewone consument, maar de freaks weten wel beter want die weten dat dit dezelfde kwaliteit is, alleen de Big 19 veel en veel goedkoper en daar hebben wij als freaks ervaring mee, de gewone consument die zich daar niet meer in verdiept dan de freaks, die weten niet beter. Vaak in de voorverkoop en vooral de grote winkels die al rond augustus en september strooien met aanbiedingen waaronder de Big 19 voor een zeer mooie prijs a 120 of 130 euro is voor ons als freaks hebbe hebbe en nog eens hebben omdat de kwaliteit gewoon zeer goed is en blijft. Vaak weet men ook niet dat dit hetzelfde asortiment is en waarom dan de Super 6-19 veel duurder is weet ik ook niet maar er zal vast een reden voor zijn lijkt mij... Goeie burst en grote boeketten dit blijven gewoon uitstekend presterende cakes van Wolff, een gouden greep...:wink:

Foto550-J4DW4T8Q.jpg

Foto550-FRCT3H6M.jpg

Foto550-JADSLIS3.jpg

Heb het hele topic door gelezen maar kon het niet vinden, wie weet hoeveel een karton weegt?

Twijfel al weken om deze weer te kopen, vorig jaar ook gehad en waren erg goed. Alleen betaal ik nu €150,- voor een karton.. Dat maakt toch net het verschil.

Te lang getwijfeld nu inderdaad, helaas. Zijn genoeg leuke producten :)

De Super 6-19 is uit het assortiment, en ook de Big 19 van dit jaar is een nieuwe versie als ik het goed begrepen heb. Wel zou deze net zo goed moeten zijn. Eeuwig zonde dat de China by Night eruit is, maar dat is weer off-topic.

Back
Bovenaan