Big 19

Vorig jaar bij karton voordeel gehaald mooicake harde burst.
Wie weet welke winkel in zuid holland ze per karton verkoopt voor een mooi prijsje

Dat zijn ze zeker waard, bedoel je hier een set van 6 of van 12! als dit er 12 zijn deel dan ook de informatie waar je deze voor die prijs kunt krijgen. :D

per 6, per 12 zou helemaal mooi zijn XD.
maar huizen en groningen is geen oplossing voor mij.
denk dat ik dan maar een karton voor 150 euro haal.

waar kom je vandaan dan? misschien kunnen we meedenken?
greetzz

In leerdam komt de big 19 in de schappen.
Moet je even de site van vuurwerkleerdam.nl in de gaten houden of even een
Mailtje sturen.
Bij Brakel overvaren en je bent er al bijna.

de super 6-19 of de big 19 is natuurlijk ook bij tiel te koop. Alleen dan betaal je denk ik wel erg veel. Ik zou zeggen, vraag plaatselijke dealers of ze iets voor je kunnen betekenen.
En anders is 150 euro ook nog niet eens heel gek als je nagaat dat deze voor 139 euro per 6 verkocht wordt.
greetzz

Hoe staan deze cakes in vergelijking met de cbn, het buurtassortiment en het rowy assortiment ?

Vraag me hetzelfde af. Heb voorheen het buurtassortiment gehad, maar door de mooie actie van 130 euro voor een karton, ben ik benieuwd of dit een waardige vervanger is :cool:

Als deze afgezet worden tegen de uranus-potten van thor (zena). Hoe zijn de verhoudingen dan? Enigszins gelijk qua kwaliteit? Of gaat de big 19 er dik overheen?

iemand interesse om een karton van 12 stuks te delen? Omgeving Rotterdam, graag pm sturen dan. Zou het karton dan bestellen bij vuurwerkland voor 130 euro per 12.

Dat is alleen aan de andere kant van het land.... Ga voor dat 10tje verschil niet 2 uur rijden :bonk:

Misschien dat je nog meer interessante aanbiedingen kunt combineren. Zijn altijd leuke aanbiedingen daar. Ik rij wel verder dan 2 uur voor mijn vuurwerk. Meestal trek ik daar een dag voor uit om alles binnen te krijgen.:D

Misschien dat je nog meer interessante aanbiedingen kunt combineren. Zijn altijd leuke aanbiedingen daar. Ik rij wel verder dan 2 uur voor mijn vuurwerk. Meestal trek ik daar een dag voor uit om alles binnen te krijgen.:D

jA IDD, En... het is een heerlijke verlenging van het oud en nieuw gevoel. Op strooptocht door het land.

Mocht hier iemand een Karton Big 19 willen delen, omgeving Hilversum/Amersfoort stuur mij even een PM.
Heb zelf namelijk aan 6 genoeg.

Back
Bovenaan