Kratos1791
VWC lid
Hoe staan deze cakes in vergelijking met de cbn, het buurtassortiment en het rowy assortiment ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zijn ze zeker waard, bedoel je hier een set van 6 of van 12! als dit er 12 zijn deel dan ook de informatie waar je deze voor die prijs kunt krijgen.![]()
waar kom je vandaan dan? misschien kunnen we meedenken?
greetzz
Hoe staan deze cakes in vergelijking met de cbn, het buurtassortiment en het rowy assortiment ?
Vraag me hetzelfde af. Heb voorheen het buurtassortiment gehad, maar door de mooie actie van 130 euro voor een karton, ben ik benieuwd of dit een waardige vervanger is![]()
Ergens in omgeving Den Bosch/Eindhoven te koop voor rond de €130,- euro?
iemand interesse om een karton van 12 stuks te delen? Omgeving Rotterdam, graag pm sturen dan. Zou het karton dan bestellen bij vuurwerkland voor 130 euro per 12.
Dan kun je beter de big19 van Valk nemen deze zijn per 12 119 euro.
Dat is alleen aan de andere kant van het land.... Ga voor dat 10tje verschil niet 2 uur rijden![]()
Misschien dat je nog meer interessante aanbiedingen kunt combineren. Zijn altijd leuke aanbiedingen daar. Ik rij wel verder dan 2 uur voor mijn vuurwerk. Meestal trek ik daar een dag voor uit om alles binnen te krijgen.![]()