super_tijntje
VWC lid
Echt de beste cakes die ik had. En geloof me ik had aardig wat cakes. al deden de CBN cakes van vorig jaar het ook echt goed! En de pangucakes ook. Eigenlijk was alles prima dit jaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor en lees de afgelopen jaren enkel positieve reacties over dit assortiment maar toch heeft het mij op film nog niet kunnen bekoren. Ik weet niet wat het is.. Maar op films lijk ik de wow-factor te missen. Misschien moet ik deze een keer in het echt zien om overtuigd te raken. Heb hem elk jaar op de verlanglijst staan, maar op het moment dat ik keuzes moet maken valt deze op de een of andere manier altijd af. Misschien door mijn eerdere ervaringen met de ES van VWT en de ES2.0 waarvan ik ook niet erg warm werd.
Wie weet dit jaar beter!
Ik ben het met bassiefirework eens. Heb precies hetzelfde. Vaak lees ik: "met meerdere tegelijk schieten om het goed over te laten komen". Ik ben fan van het BAXXL en zal dus wel op zoek moeten naar wat anders voor komend jaar omdat deze schaars lijkt te gaan worden ... Deze inderdaad een keer "live" ergens gaan zien.
Ik ben het met bassiefirework eens. Heb precies hetzelfde. Vaak lees ik: "met meerdere tegelijk schieten om het goed over te laten komen". Ik ben fan van het BAXXL en zal dus wel op zoek moeten naar wat anders voor komend jaar omdat deze schaars lijkt te gaan worden ... Deze inderdaad een keer "live" ergens gaan zien.
Ik snap precies wat jullie bedoelen. Ik vond ze altijd op film er zeer mager uit zien. Ik dacht gelijk 'wat een goedkope effecten worden er gebruikt en het is nog zeer mager ook!'. Nou, afgelopen oud en nieuw had een buurman van mij een pot hiervan afgestoken. De naam staat me niet helemaal meer bij, maar volgens mij waren het een paar woorden waarvan 1 woord 'festival' was. Hij stak de pot aan en ik stond toch wel gelijk met bewondering er naar te kijken. Zeer grote palm effecten kwamen er uit en het gene wat gelijk mijn aandacht trok was de opmerkelijke harde burst die er vanaf kwam. De boeket grootte en de harde burst zijn genoeg redenen om ze Stand-Alone te schieten. De pot zelf is redelijk groot en de tubes waren ook van maximale breedte. Volgens mij zo'n 25mm/30mm als ik het goed heb.
Ik ben ook van plan dit jaar een assortiment te kopen van 12 potten, maar het moet niet mijn hoofdcollectie gaan vormen want daar zijn de effecten wel te simpel voor. Er zijn zat cake's die veel mooier zijn, maar zeker niet groter uitgewerkt. Ik vind het eigenlijk best knap dat Wolff dit assortiment zo'n lange tijd geleden al had, terwijl de markt toen nog helemaal niet goed ontwikkelt was in Nederland.
Ik hoor en lees de afgelopen jaren enkel positieve reacties over dit assortiment maar toch heeft het mij op film nog niet kunnen bekoren. Ik weet niet wat het is.. Maar op films lijk ik de wow-factor te missen. Misschien moet ik deze een keer in het echt zien om overtuigd te raken. Heb hem elk jaar op de verlanglijst staan, maar op het moment dat ik keuzes moet maken valt deze op de een of andere manier altijd af. Misschien door mijn eerdere ervaringen met de ES van VWT en de ES2.0 waarvan ik ook niet erg warm werd.
Wie weet dit jaar beter!
Vergeet niet dat als je ze in een karton koopt ze ca. € 10,- per stuk zijn. Volgens mij moet je dan lang zoeken om een gelijkwaardige 19shots cake te krijgen voor dezelfde prijs. Zeker in W-shape heb je voor € 30,- geweld, waar denk ik heel veel cakes niet tegenop kunnen.
Ik kan speciaal voor de twijfelaars het filmpje uploaden, van het filmpje waar ik net enthousiast over vertelde. Ik weet niet met welke 19shots potten je verder ervaring heb bassiefirework? Dan kan ik je vertellen wat de vergelijking was tussen de effectgrootte en de burst en wat je nog meer wilt weten.
Heb in het verleden die Z05 van Original gehad en daarnaast recent de China by Night, Royal Bonsai, ES 1.0 en 2.0 van VWT en het Buurtassortiment.
Upload het filmpje maar, ben benieuwd!
Es 1.0 is de big 19..
Die van Vuurwerktotaal en Wolff zijn verschillend.
Blijft een mooi product en als je hem voor een prijs tussen de 10-15 euro kan krijgen, dan zit je best goed. Nietemin vind ik dit wel een product dat ik nu vele jaren gezien heb en er wel wat veranderd mag worden. Extra set van 6 cakes van dit niveau zou een welkome 'verfrissing' zijn binnen het segment 19s cakes.
Voor 10-15 is het gewoon een ongekende topper, al knalt ie er ook wel cakes uit van boven de 30 euro!