Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lees dit topic even door (pa pagina's terug) en je weet hoe het in elkaar steekt.Zullen ze er volgend jaar nog wel zijn met het oog op het CE keurmerk? Want volgens mij is de space collection op de big 19 en het supernova pakket na uitgestorven.
Als ze aangeboden worden zoals op de afbeeldingen en als de "bekende Big 19", dan ga ik daar wel vanuit. Heb zelf vanuit Wolff niet vernomen dat het anders zou worden.
Ter bevestiging van Wolff zojuist: ja, gewoon zoals de Big 19 bekend is, de Space Collection bestaat niet (volledig) meer, maar deze is dus in zijn vertrouwde vorm en uiterlijk!
Dit jaar koop ik alleen nog maar big 19
Er is geen andere cake met die prijsklasse welke zulke heerlijke boeketten geeft.
Boeketten waren het grootst van alle cakes.
ook een karton van gehad (125,-)
gewoon weer heerlijk
al had ik wel het idee, dat de boeketten voller waren dan in 2012.
de reserve lonten waren wit, en kheb nog nooit wit visco gezien...
de mijne waren toch serieus echt wit hoor.
Staan de effecten hier eigenlijk per pot op vermeld? En welke komen eventueel overeen met de Extreme Salute serie?
de mijne waren toch serieus echt wit hoor.
Negentien pagina's vriend. Maar jouw reactie is erg vers. Had ik niet gezien ivm tijdelijke afwezigheid van het forum.
Daarom vraag ik het juist, maar dank voor je reactie. Dit scheelt mij heel veel zoeken.
Ah geeft niet, het is al goed. Kusje er op en klaar. Deze info komt trouwens rechtstreeks van Wolff. Ik wilde de effecten namelijk 100% zeker weten voor mijn show. Ik kan alleen in mijn beelden moeilijk terug vinden of het ook daadwerkelijk overeen komt, door de hoeveelheid vuurwerk dat tijdens de Big19 in de lucht hing.
De nummers die hierbij staan corresponderen dus met de nummers op etiket ES? Als dat zo is, staan de effecten en nummers zo prima geordend. Zou echt een meerwaarde zijn die bijgevoegd mag worden aan beginpost.