Big 19

Toppers! Vanaf 5:02 gaan er 8 de lucht in, en vanaf 5:28 gaan wederom 8, maar deze zijn halverwege ontstoken en geeft dus een effect van 16x Big19.

2012 versie was ongelooflijk goed, keiharde burst en boeketten die soms wel tot de grond kwamen. Echt ongelooflijke potten en dat voor die prijs. Volgend jaar zonder twijfel 2 kartons kopen.

Zullen ze er volgend jaar nog wel zijn met het oog op het CE keurmerk? Want volgens mij is de space collection op de big 19 en het supernova pakket na uitgestorven.
Lees dit topic even door (pa pagina's terug) en je weet hoe het in elkaar steekt.

Als ze aangeboden worden zoals op de afbeeldingen en als de "bekende Big 19", dan ga ik daar wel vanuit. Heb zelf vanuit Wolff niet vernomen dat het anders zou worden.

Ter bevestiging van Wolff zojuist: ja, gewoon zoals de Big 19 bekend is, de Space Collection bestaat niet (volledig) meer, maar deze is dus in zijn vertrouwde vorm en uiterlijk!

Dit jaar koop ik alleen nog maar big 19

Er is geen andere cake met die prijsklasse welke zulke heerlijke boeketten geeft.

Boeketten waren het grootst van alle cakes.

Helemaal mee eens! Ik heb geen enkele andere cake geschoten met zulke grote boeketten!
Wonderbaarlijk dat het kan, voor deze prijs, vergeleken met al het andere.
Deze staan met stip op de lijst voor komend jaar, alweer :)

Wat een ongelooflijke toppertjes zijn dit zeg. Kreeg natuurlijk weer vragen of het illegaal was etc. Meteen duidelijk gemaakt dat het ""nederlands vuurwerk is ***"" tijdperk al lang voorbij is.

10 stuks met roze lont... tja dan gaan vlak na 0:00 uur alle kopies wel ff jou kant uit:D
Toppers! volgend jaar maar is 1,5 karton in W-shap schieten!

Als je budget niet te groot is raad ik je zeker aan om een karton van deze cakes aan te schaffen. Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal had ik een karton voor €137,50, dat is even snel omgerekend iets minder dan €11,50 per stuk! En voor dat geld is er in mijn ogen geen betere cake met zulk grote, volle boeketten en harde burst.

ook een karton van gehad (125,-)
gewoon weer heerlijk:)
al had ik wel het idee, dat de boeketten voller waren dan in 2012.
de reserve lonten waren wit, en kheb nog nooit wit visco gezien...

Wanneer leren mensen eens eerst een topic door te lezen:sad:

Nou vooruit dan weer:Klik!

Negentien pagina's vriend. Maar jouw reactie is erg vers. Had ik niet gezien ivm tijdelijke afwezigheid van het forum.

Daarom vraag ik het juist, maar dank voor je reactie. Dit scheelt mij heel veel zoeken.

Laatst bewerkt:
Negentien pagina's vriend. Maar jouw reactie is erg vers. Had ik niet gezien ivm tijdelijke afwezigheid van het forum.

Daarom vraag ik het juist, maar dank voor je reactie. Dit scheelt mij heel veel zoeken.

Ah geeft niet, het is al goed. Kusje er op en klaar. Deze info komt trouwens rechtstreeks van Wolff. Ik wilde de effecten namelijk 100% zeker weten voor mijn show. Ik kan alleen in mijn beelden moeilijk terug vinden of het ook daadwerkelijk overeen komt, door de hoeveelheid vuurwerk dat tijdens de Big19 in de lucht hing.

Ah geeft niet, het is al goed. Kusje er op en klaar. Deze info komt trouwens rechtstreeks van Wolff. Ik wilde de effecten namelijk 100% zeker weten voor mijn show. Ik kan alleen in mijn beelden moeilijk terug vinden of het ook daadwerkelijk overeen komt, door de hoeveelheid vuurwerk dat tijdens de Big19 in de lucht hing.

De nummers die hierbij staan corresponderen dus met de nummers op etiket ES? Als dat zo is, staan de effecten en nummers zo prima geordend. Zou echt een meerwaarde zijn die bijgevoegd mag worden aan beginpost.

De nummers die hierbij staan corresponderen dus met de nummers op etiket ES? Als dat zo is, staan de effecten en nummers zo prima geordend. Zou echt een meerwaarde zijn die bijgevoegd mag worden aan beginpost.

Extreme Salute durf ik niet zeggen. Mijn lijstje bevat de Big19 en Super 6-19 namen. Ik heb begrepen dat op de ES van dit jaar niet de nummers -1-2-3-4-5-6 stonden, enkel 761b en daarachter niets?

Het wel logies zijn wanneer deze nummer overeen zouden komen, aangezien alleen het label op de cake's anders zijn en ze verder indentiek aan elkaar zijn.

Wat leuk is met deze cakes is dat je de lont van de ene cake kan prikken in het cake van de reserve lont van de cake ervoor.

Back
Bovenaan