Big 19

Ook maar een kartonnetje opgehaald bij Rijkswijkse vuurwerkhal gister nacht. Zeer teverden over!!

MAAR: De reserve lont ziet er anders uit dan de hoofdlont, is ook iets dikker. Gaat het hier om een schietlont? Of anders?

Wil 1x proberen in de vooravond omdat het artikel vrij traag schiet, om bijde lonten te ontbranden op het zelfde moment door 2 man. Als de reserve lont snel wegbrand is dit riskerend en doe ik dit zeker niet.

Hierdoor is de tijdsduur 50% minder, volle lucht 10/15 sec lang. Lijkt me leuk om te proberen. Maar veiligheid gaat boven alles!

Reserve lont brand net zo snel op als de hoofdlont.

Jup die zie je ook wegschieten... best gevaarlijk in een straatje,

Lont behaald een beste snelheid zo vliegend door de luft.

als je beide aansteekt moet je ook weten dat de finale gelijk afgaat. Dus dan heb je in het begin 4 schoten tegelijk in de lucht en in de rest van de cake telkens 2 schoten. Weet niet of het je uitmaakt. Het tempo komt wel wat lekkerder te liggen idd.
greetzz

Ook deze blijven onverminderd goed presteren tjonge jonge ok tempo mag iets hoger maar per 2 of 3 is het al helemaal anders en heb je toch al grof geweld in de lucht. Ben blij dat ik er een paar karton van heb ingeslagen voor een goeie prijs....

Reserve lont brand net zo snel op als de hoofdlont.

als je beide aansteekt moet je ook weten dat de finale gelijk afgaat. Dus dan heb je in het begin 4 schoten tegelijk in de lucht en in de rest van de cake telkens 2 schoten. Weet niet of het je uitmaakt. Het tempo komt wel wat lekkerder te liggen idd.
greetzz

Oke Thanks!, Die 4 shoten dat weet ik inderdaad. Wil het even proberen om eens efe voor een paar sec spektakel in de lucht te hebben voor zo een klein prijsje.

groeten

wat een heerlijke rambakken weer. aan het commentaar van de vriend van me zus te horen ahha.
helaas verkeerd gefilmd maargoed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat een heerlijke rambakken weer. aan het commentaar van de vriend van me zus te horen ahha.
helaas verkeerd gefilmd maargoed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Welke versi (naam) heb je afgestoken?? Zeker mooi en het tempo is naar mijn idee beter dan de demo bij rijkswijkse vuurwerhal. Komt jou pot hiervandaan?

Volgens mij is dat nog de minste cake en zelfs die heeft al grote boeketten.

In de pot stardust zit een golden willow met blauwe sterren, dat effect ben ik helemaal dol op die komt helemaal richting de grond gezet.

Zit in de cake stardust.

We gaan t beleven heb er zelf paar karton van ingeslagen en denk dat ik vanavond maar s het een en ander ga uitproberen. Heb er zin in...

Ik ben even aan het combineren gegaan van posts. Dank dus ook aan @Lesl en @RB89 en @Mattenfreak

Voor de geintreseerden, leek het mij wel handig deze info te delen:

Leuk assortiment, zeker!

Heb ze alle 6 op film staan;

Edit: filmpjes fixed vanuit 6-19 topic openingspost...

Olympus: 1 van de betere!
761T-4 - Space Odysee - Olympus
1.gold glitter star+blue star,2.blue peony+silver palm pistil

+ YouTube Video

Troy: Mooie kleuren.
761T-6 - Sun Burst - Troy
red palm+crackling(white glitter fast crackling),green palm+fast crackling

+ YouTube Video

Pandora: Deze vond ik minder, weinig kleur
761T-3 - Black Hole - Pandora
red crackling,blue crackling

+ YouTube Video

Odyssee: Leuke bak, je zou denken hij is minder als de rest, maar k vond hem juist goed.
761T-2 - Space Warp - Odyssee
1.peach red and lemon+green; 2.green glitter+purple peony; 3.white glitter +red peony

+ YouTube Video

Archilles: samen met de Oracle, mooiste uit de serie.
761T-5 - Star Dust - Achilles
1.brocade crown and green glitter; 2.brocade crown and blue peony; 3.last 3 shots: brocade crown and crackling

+ YouTube Video

Oracle:
761T-1 - Deep Space - Oracle
purple green+big chry, last 3shots shot together

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Ouch.... fixed.

Wat mij betreft kunnen deze dan richting de startpost van dit topic, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.

@ burstduo
dit was de sunburst geloof ik heb ze bij valk vandaan 2x6 verschillende.
prachtige cakes overigens!

Oke, thanks! Dan ben ik bang dat de filmpjes in post 238 niet kloppen. Als ik post 241 moet geloven. Wat mij meer vertrouwen geeft omdat hij ze zelf heeft afgestoken.

Ik ben benieuwd, heb ook een karton van Rijkswijkse VH.

Back
Bovenaan