Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja ook gefeliciteerd,van mijn kant! Leuk dat er een doorstart komt,Toevallig een cake,met de naam: Nieuwe Hoop?
![]()
...of lekker uitgekleed de recessie zien door te komen... Anyway; een voortbestaan met uitkleding van het aantal aanbieders was precies wat ik viavia al hoorde nog vóór Marijn hier een stoppen officieel aankondigde...dus geen idee hoe nieuw dit allemaal is, misschien dat het destijds enkel nog ideeën waren? Vraag ik me in dat licht ook wel af hoe er dit jaar nog een lijn compleet kan worden gemaakt, nieuwe producten etc, als er (stel) nog maar enkele weken ofzo van een overname sprake is. Vergt allemaal een aardig lange planning. Whatever, leuk voor de liefhebbers met zo'n verkooppunt in de buurtAls lezer met eerlijkheidshalve geen buitensporige passie voor de vuurwerklijn van Marijn denk ik persoonlijk dingen te lezen die in mijn ogen niet echt stroken met de realiteit.
De instelling welke Witte Tenten verhuur alias Marijn in lijkt te nemen is er in mijn beleving een van een vuurwerkbedrijf met een grote nationale monopolie positie.
In het jaar 2012 hebben wij dacht ik te maken met een nog steeds groeiende nationale vuurwerkmarkt voor de consument, het geen het aanbod verhoogd en dus de afname doet versprijden in kleinere omzetbedragen per verkooppunt of merk/vuurwerklijn. Niet meegenomen het feit dat Europa in een resessie zit en de consument na de verkiezingen van nazomer 2012 de broekriem moet aan gaan halen.
Om in deze positie je afzetmarkt te verkleinen ofwel afnemers de deur te weizen lijkt, zoals ik het dacht te lezen, meer op ondoordacht je business omlaag helpen.
Maar goed, wie ben ik, of mogelijk dat meer lezers het met mij eens zijn. Anders hoor ik graag wat ik verkeerd zie. In ieder geval succes aan de nieuwe B.V. haar nieuwe directie.
Als lezer met eerlijkheidshalve geen buitensporige passie voor de vuurwerklijn van Marijn denk ik persoonlijk dingen te lezen die in mijn ogen niet echt stroken met de realiteit.
De instelling welke Witte Tenten verhuur alias Marijn in lijkt te nemen is er in mijn beleving een van een vuurwerkbedrijf met een grote nationale monopolie positie.
In het jaar 2012 hebben wij dacht ik te maken met een nog steeds groeiende nationale vuurwerkmarkt voor de consument, het geen het aanbod verhoogd en dus de afname doet versprijden in kleinere omzetbedragen per verkooppunt of merk/vuurwerklijn. Niet meegenomen het feit dat Europa in een resessie zit en de consument na de verkiezingen van nazomer 2012 de broekriem moet aan gaan halen.
Om in deze positie je afzetmarkt te verkleinen ofwel afnemers de deur te weizen lijkt, zoals ik het dacht te lezen, meer op ondoordacht je business omlaag helpen.
Maar goed, wie ben ik, of mogelijk dat meer lezers het met mij eens zijn. Anders hoor ik graag wat ik verkeerd zie. In ieder geval succes aan de nieuwe B.V. haar nieuwe directie.